Klienci Getin Banku będą mogli kupić kredyt gotówkowy za pośrednictwem zarówno Bankowości Internetowej, jak i aplikacji mobilnej Getin Mobile w pełnym procesie online, bez wychodzenia z domu. Oferta skierowana jest do osoby, które uzyskują dochód z tytułu umowy o pracę, umowy o dzieło, umowy zlecenia, bądź emerytury. Możliwość zakupu kredytu w Bankowości Internetowej dostępna jest już od dzisiaj, a w aplikacji mobilnej pojawi się w ciągu najbliższych tygodni.
Proces zakupu kredytu w Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej będzie prosty i przejrzysty – Klient musi jedynie wypełnić wniosek. Następnie Bank dokona analizy danych i – jeśli zajdzie taka potrzeba – poprosi o dodatkowe zaświadczenia. Wymagane dokumenty można będzie złożyć elektronicznie, bez konieczności pojawiania się w placówce. Na etapie procesowania wniosku Klient sam zdecyduje czy chce udokumentować swój dochód na oświadczenie, czy woli przedstawić dokumenty dochodowe (zależy to, między innymi, od wysokości wnioskowanej kwoty kredytu).
– Przez cały czas ulepszamy naszą ofertę dostępną za pośrednictwem bankowości internetowej oraz mobilnej. Pandemia stawia przed nami wiele wyzwań, na które musimy reagować bardzo szybko – chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników. Zdalne wnioskowanie o kredyt to kolejna z przygotowanych przez nas propozycji minimalizujących konieczność wizyty w placówce Banku – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Do tej pory sprzedaż kredytów w kanałach elektronicznych dotyczyła ściśle określonej bazy klientów, których zdolność kredytową Bank był w stanie oszacować na podstawie już posiadanych danych. Klienci mieli możliwość zakupu kredytów gotówkowych, limitu w koncie oraz karty kredytowej. Dodatkowo mogli skorzystać z przeniesienia kredytu gotówkowego z innego banku, z możliwością dobrania dodatkowych środków.
W dobie pandemii COVID-19 bardzo ważne jest zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego. Możliwość wnioskowania o kredyt poprzez kanały zdalne to jeden z wielu przykładów troski Getin Banku o Klienta i zapewnienia najwyższych standardów.