Bank Millennium rozszerza katalog wniosków urzędowych, które można złożyć przez serwis internetowy Millenet lub aplikację mobilną. Udostępnił właśnie możliwość ubiegania się o świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością.
Składanie urzędowych wniosków w serwisach banku jest wygodne, szybkie i nie wymaga podawania dużej ilości danych. Część informacji podstawia się automatycznie we właściwe pola. Ułatwia to uzupełnienie obszernego formularza o zapomogę. Świadczenie jest przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością, które ukończyły 18 lat. Wypełniony wniosek trafia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, który podejmuje decyzję o jego przyznaniu. Jeżeli ZUS rozpatrzy prośbę pozytywnie, pieniądze trafią bezpośrednio na konto klienta. Bank Millennium jest jednym z nielicznych na rynku, który oferuje tę możliwość swoim systemie bankowości.
– Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom kolejny wniosek urzędowy w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Tym razem finansowe wsparcie za pośrednictwem banku mogą uzyskać osoby z niepełnosprawnościami. Dla Banku Millennium to ważny krok w kierunku jeszcze większej dostępności usług dla tej szczególnej grupy klientów. Jak zawsze w naszych procesach zadbaliśmy o najlepsze doświadczenia użytkownika, transparentną komunikację i wygodę. Cieszymy się, że jesteśmy jednym z pierwszych banków, który zapewnia dostęp do świadczenia wspierającego – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Do MilleUrzędu klienci mają dostęp przez całą dobę. Wystarczy zalogować się do swojego konta w aplikacji mobilnej lub Millenecie i z menu wybrać odpowiadającą mu zakładkę. Rozwiązanie pozwala oszczędzać czas, klienci nie muszą wysyłać dokumentów pocztą ani odwiedzać urzędu osobiście. Poza świadczeniem o zapomogę przez Bank Millennium klienci mogą ubiegać się o przyznanie świadczenia wychowawczego 800+, Dobry Start 300+, RKO oraz dofinansowania pobytu dziecka w żłobku. Mogą też zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Klienci chętnie korzystają z możliwości składania wniosków urzędowych w serwisach banku. Drogą elektroniczną przez Bank Millennium przetwarzanych jest już 72% spraw. W marcu bank znalazł się na drugiej pozycji na rynku pośród innych podmiotów w sektorze, jeśli chodzi o liczbę pozytywnie rozpatrzonych przez ZUS wniosków o świadczenie 800+.