Multikanałowe placówki Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK otwiera placówki nowego typu. Zmodernizowane oddziały wraz z uruchamianymi strefami BZ WBK, które pojawią się w centrach handlowych, umożliwią klientom, w komfortowych warunkach, swobodne korzystanie z usług finansowych, przy pełnym wsparciu doradców banku. Punkty sprzedaży będą pełniły również rolę centrów edukacyjnych, rozwijających wiedzę klientów z zakresu samodzielnej obsługi kanałów zdalnych. Pierwsze placówki Banku Zachodniego WBK nowego typu powstały w Krakowie, Gliwicach, Sanoku, Ostrowie Wielkopolskim, Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie i Kostrzynie.

‒ Klienci coraz bardziej cenią swobodę dostępu do usług bankowych. W Banku Zachodnim WBK konsekwentnie wdrażamy rozwiązania, mające zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w tym zakresie. Z jednej strony mamy na uwadze dynamicznie rosnące grono użytkowników bankowości mobilnej, których na koniec 2017 r. było już ponad 1 mln. Z drugiej, wciąż pozostaje spora grupa osób ceniących bezpośredni kontakt z doradcą. Dlatego systematycznie rozwijamy i udoskonalamy model sprzedaży multikanałowej, obejmujący zarówno kanały zdalne, jak i sieć placówek, umożliwiając klientom „bankowanie jak chcą” – mówi Beata Matusiak, Dyrektor Departamentu Modelu Dystrybucji Banku Zachodniego WBK.

Oddział jaki chcę

Zmodernizowane oddziały Banku Zachodniego WBK zostały podzielone na kilka stref funkcjonalnych. Dla klientów, którym zależy na całodobowym dostępie do środków zgromadzonych na rachunku zostały przygotowane „Strefy 24h” wyposażone w bankomaty oraz wpłatomaty.

Osoby zainteresowane innymi usługami bankowymi będą mogły spotkać się z doradcami lub skorzystać z samoobsługowych stanowisk internetowych, umieszczonych w wydzielonych pomieszczeniach, w taki sposób, aby zapewnić maksimum dyskrecji.

Dla klientów oczekujących na obsługę zostały przygotowane wygodne fotele i sofy, wyposażone dodatkowo w gniazdka i porty USB umożliwiające naładowanie laptopa czy telefonu. Do dyspozycji gości przygotowano również dostęp do bezpłatnego WiFi oraz monitory wyświetlające najnowsze informacje o banku, wiadomości z kraju i ze świata oraz lokalne ciekawostki.

Klienci zainteresowani bezpośrednią wypłatą lub wpłatą środków na konto bądź podstawową ofertą produktów i usług bankowych, niewymagających przekazywania wrażliwych danych, będą zapraszani odpowiednio do „Strefy kasowej” lub do rozmowy z doradcą przy stanowiskach otwartych, składających się z wygodnych sof oraz stolików.

Obsługa bardziej złożonych produktów lub procesów będzie prowadzona w odrębnej sali spotkań, zapewniającej odpowiednią dyskrecję oraz komfort, a także w razie potrzeby umożliwiającej wideo konsultacje z dodatkowym doradcą online. Doradca pracujący w oddziale będzie asystował przy połączeniu oraz będzie obecny przez cały czas trwania rozmowy.

Obsługa klientów przy wykorzystaniu kanału wideo będzie również możliwa dzięki specjalnym budkom, które pojawią się w wybranych oddziałach BZ WBK.

Indywidualna obsługa bez stania w kolejce

Ważną rolę w nowych oddziałach Banku Zachodniego WBK będzie pełnił gospodarz oddziału, którego  zadaniem będzie  wskazanie odpowiedniego stanowiska obsługi oraz udzielenie pomocy, stosownie do sprawy, z jaką zgłosił się klient. Dodatkowo, osoby oczekujące na spotkanie z doradcą będą mogły odpocząć na wygodnych sofach oraz poczęstować się kawą, herbatą lub wodą.

Placówka zawsze pod ręką

W ramach unowocześniania sieci placówek Bank Zachodni WBK uruchomił w Krakowie Strefę BZ WBK (dostępną w godzinach otwarcia galerii), czyli specjalne stanowisko w galerii handlowej przeznaczone do obsługi Klientów. W Strefie BZ WBK klienci będą mieli możliwość m.in. założenia Konta Jakie Chcę, uzyskania pomocy przy samodzielnym uruchomieniu produktów w serwisie BZWBK24 oraz edukacji z zakresu obsługi kanałów zdalnych. Pierwsza Strefa BZ WBK jest już czynna w galerii handlowej Bonarka City Center przy ul. Kamieńskiego 11, a kolejne pojawią się w wybranych centrach handlowych w kolejnych miastach.

Pierwsze zmodernizowane placówki Banku Zachodniego WBK są dostępne dla klientów w:

  • 2 Oddziale BZ WBK w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Raszkowska 29;
  • 11 Oddziale BZ WBK w Gdańsku, ul. Klonowa 4b;
  • 1 Oddziale BZ WBK w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 11;
  • 1 Oddziale BZ WBK w Sanoku, ul. 3 Maja 23;
  • 35 Oddziale BZ WBK w Warszawie, ul. Marszałkowska 142:
  • 1 Oddziale BZ WBK w Kostrzynie, ul. Warszawska 15,
  • 4 Oddział BZ WBK w Bydgoszczy, ul. Skarżyńskiego 7.

Bank Zachodni WBK będzie sukcesywnie rozwijał sieć modernizowanych oddziałów oraz Stref BZ WBK.

ŹRÓDŁOBank Zachodni WBK