- PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w iPKO dla klientów firmowych, którzy korzystają z oferty PKO Leasing
- Bezpośrednio z serwisu iPKO będą mogli przejść do Portalu Klienta PKO Leasing, bez konieczności ponownego logowania
- Bank systematycznie pracuje nad rozwiązaniami, które pomagają klientom biznesowym zarządzać firmą zdalnie
PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w serwisie transakcyjnym iPKO dla klientów firmowych, którzy jednocześnie korzystają z leasingu. Teraz będą mogli, bez konieczności ponownego logowania, przejść bezpośrednio z iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing. Nowa funkcja jest dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych lub wspólników w spółkach cywilnych.
– Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają nie tylko w banku, ale teraz także w PKO Leasing, w ramach grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego. Nowe udogodnienie ułatwi zarządzanie firmą przedsiębiorcy, który nie będzie musiał pamiętać loginów i haseł niezbędnych do zalogowania do dwóch systemów. Wystarczy dostęp do iPKO, aby korzystać z Portalu Klienta PKO Leasing.
– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim