Klienci Banku Millennium mogą zmieniać dane dowodu osobistego oraz swoje dane kontaktowe całkowicie online. Nowa usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej oraz w serwisie bankowości internetowej Millenet.
Klienci Banku Millennium mieli dotychczas możliwość zmiany adresu korespondencyjnego i mailowego w serwisie transakcyjnym Millenet. Teraz mogą to zrobić również w bankowej aplikacji mobilnej. Razem z nową usługą otrzymali też możliwość aktualizowania online danych swojego dowodu osobistego (serii i numeru oraz daty wydania i ważności). Usługa jest dostępna zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w Millenecie. W trosce o jakość wprowadzanych danych, system bankowy komunikuje się bezpośrednio z systemami administracji publicznej i dane są sprawdzane automatycznie. Dzięki temu zarówno klient, jak i bank mają pewność, że zostały wprowadzone prawidłowo.
– Zgodnie ze strategią Banku Millennium, jedną z naszych głównych motywacji jest ułatwianie codziennego życia klientom. Możliwość aktualizacji danych online, w dowolnym miejscu i czasie, to kolejne rozwiązanie, które potwierdza jej konsekwentną realizację. – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Bank z miesięcznym wyprzedzeniem będzie przypominał klientowi o kończącym się terminie ważności dokumentu, będzie więc czas na wymianę dowodu i aktualizację danych. Wniosek o nowy dowód klient może również złożyć online, poprzez Profil Zaufany, za pośrednictwem Millenetu.