Klienci Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą od dziś korzystać z nowego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Nowoczesny i intuicyjny wygląd to pierwsza widoczna zmiana. Już teraz udostępnione zostały też nowe funkcje, a w kolejnych miesiącach planowana jest większa integracja z serwisem iPKO oraz aplikacją mobilną IKO.
Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom nowoczesny serwis PKO supermakler i nową aplikację mobilną. Robimy technologiczny krok naprzód. Oddajemy inwestorom zaawansowane narzędzie, które planujemy integrować z serwisami PKO Banku Polskiego i aplikacją mobilną IKO. Dzięki temu zarządzanie finansami z jednego miejsca będzie jeszcze łatwiejsze, a klienci będą mogli składać zlecenia giełdowe również w iPKO czy IKO – mówi Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.