Rusza pierwsza kampania mBanku i Grupy AXA, której celem jest zaprezentowanie jak współpraca dwóch doświadczonych partnerów biznesowych przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo klienta przystępującego do ubezpieczenia.
Pierwszym promowanym wspólnie w ramach strategicznego partnerstwa mBanku i AXA produktem jest ubezpieczenie komunikacyjne, cieszące się jak dotąd największą popularnością wśród osób korzystających z platformy mBanku.
– W pierwszej wspólnie prowadzonej kampanii akcentujemy korzyści, jakie płyną ze współpracy dwóch podmiotów mających nie tylko pozycję lidera, ale także ogromne doświadczenie w swojej branży – mówi Rafał Borkowski, odpowiedzialny za kampanię.
W przygotowanym spocie telewizyjnym dwójka rodziców, symbolizujących mBank i Grupę AXA, usuwa z wyprzedzeniem wszelkie przeszkody, które pojawiają się na drodze ich pociechy, na koniec zapewniając poduszkę chroniącą przed bolesnym upadkiem. W ramach obowiązującej w spocie narracji, doświadczenie obu partnerów pozwala na zapewnienie klientowi maksymalnej wygody i ochrony przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.
Promowane ubezpieczenie komunikacyjne pozwala na rozłożenie składki nawet na 12 miesięcy i wygodną obsługę wprost z rachunku osobistego.
Kampania będzie prowadzona do końca wakacji w telewizji – w głównych stacjach oraz wybranych kanałach tematycznych – a także w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Grey. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Graffiti Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare. Reżyserem spotu reklamowego jest Mikołaj Łebkowski.
źródło: mBank