PKO Bank Polski Marką Marek

  • Jest najbardziej medialną marką w branży bankowej.

  • Triumfując w zestawieniu po raz 10 z kolei otrzymał tytuł Marki Marek.

  • 232 mln zł – tyle wynosi ekwiwalent reklamowy publikacji o Banku.

PKO Bank Polski jest najbardziej medialną marką w branży bankowej, wynika z badania Top Marka realizowanego już od 10 lat przez miesięcznik „Press” i firmę Press-Service Monitoring Mediów. W tym roku zwyciężył w kategorii banki zyskując najwięcej punktów za liczbę i zasięg publikacji. Utrzymał również zdecydowaną przewagę nad konkurentami pod tym względem ekwiwalentu reklamowego. Triumfując w zestawieniu po raz 10 z kolei otrzymał tytuł Marki Marek.

W jubileuszowej edycji badania analizą objęto 117 marek z 11 branż. W okresie od 1 lipca 2016 roku do końca czerwca 2017 roku przeanalizowano ponad 34 mln materiałów prasowych i internetowych. Pod kątem jakościowym i ilościowym sprawdzono 216 tys. informacji zamieszczonych w 1,1 tys. tytułach prasowych, 1,6 mln publikacji z 850 tys. polskojęzycznych serwisów internetowych i aż 32,4 mln wpisów z 4 serwisów społecznościowych.

Przez 12 miesięcy ukazało się ponad 770 tys. publikacji o PKO Banku Polskim, w tym 6,7 tys. materiałów prasowych, 61,6 tys. publikacji w serwisach internetowych i ponad 705 tys. w społecznościowych. W analizowanym okresie istotne dla wizerunku Banku były m.in. informacje o wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych oraz realizowanym przez Bank programie „PKO Bank Polski Biegajmy razem”. Rozwój aplikacji IKO był jednym z tematów najczęściej komentowanych przez internautów.

W każdym obszarze działania PKO Bank Polski wykorzystuje najnowsze technologie. Tworząc i rozbudowując nowoczesne platformy komunikacji zwiększa dynamikę oraz efektywność dialogu, wzmacnia wizerunek i umacnia pozycję lidera polskiej bankowości.

Transparentnie i efektywnie komunikujemy się z otoczeniem, m.in. poprzez Centrum Prasowe, Centrum Analiz, media własne oraz serwisy społecznościowe. Jesteśmy obecni m.in. na Twitterze, Facebooku Instagramie, Wykopie. Do aktywnego dialogu z otoczeniem wykorzystujemy czaty, responsywną stronę internetową, portal edukacyjny Bankomania a także transmisje online z ważnych wydarzeń korporacyjnych.

Exit mobile version