PKO Bank Polski rozpoczyna współpracę z agencją Artegence

PKO Bank Polski zakończył postępowanie przetargowe na wybór wspierającej agencji reklamowej. Wybrano agencją Artegence.

Artegence wygrała przetarg na wspierającą agencję reklamową dla PKO Banku Polskiego. Umowa została podpisana na dwa lata. Agencja odpowiedzialna będzie za działania digital oraz komunikację BTL.

 – Agencja Artegence dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za tworzenie komunikacji marketingowej dla PKO Banku Polskiego. Wybór nie jest przypadkowy – agencja kreuje odważne i oryginalne projekty bazując na najnowszych trendach i technologiach. Przede wszystkim będziemy chcieli wykorzystać olbrzymie doświadczenie Artegence w komunikacji w internecie – mówi Michał Kuczmierowski, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim.

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek. W oparciu o najnowsze trendy i technologie buduje projekty, które stanowią podłoże do komunikacji biznesowej. Obszary, w których się specjalizuje to: kreacja, UX & design, strategia, innowacyjne rozwiązania technologiczne, inteligentne platformy i data science.

Wiodąca agencją reklamową PKO Banku Polskiego jest agencja Warszawa, która odpowiada za obsługę full service – od opracowania strategii marketingowej dla Banku oraz poszczególnych jego produktów i usług po przygotowanie koncepcji i realizację kampanii reklamowych. W ramach współpracy z Bankiem powstały m.in. walentynkowy spot #MiłośćMamyZaZero  z udziałem youtubera Martina Stankiewicza wyróżniony przez Nowy Marketing czy najnowsza reklama pożyczki gotówkowej Pozwól mini ratce ścisnąć twoje raty 

Exit mobile version