- Klienci firmowi PKO Banku Polskiego, jako jedynego banku w Polsce, mogą już korzystać z Opportunity Network. To cyfrowa platforma o globalnym zasięgu, która pomaga nawiązywać relacje biznesowe.
- Na platformie przedsiębiorcy mogą kupować i sprzedawać swoje produkty, usługi, firmy, czy nieruchomości.
- Są na niej dostępne oferty 35 tys. wyselekcjonowanych firm ze 140 krajów.
Klienci firmowi PKO Banku Polskiego, jako jedynego banku w Polsce, mogą już korzystać z Opportunity Network – cyfrowej platformy o globalnym zasięgu, która umożliwia nawiązywanie relacji biznesowych. Na platformie można kupować i sprzedawać swoje produkty, usługi, firmy, czy nieruchomości. Są na niej dostępne oferty 35 tys. wyselekcjonowanych firm ze 140 krajów. Z platformy mogą skorzystać przedsiębiorcy zaproszeni przez bank i spełniający określone kryteria finansowe.
– Platforma Opportunity Network jest nowoczesnym narzędziem do poszukiwania zaufanych zagranicznych i krajowych partnerów oraz odkrywania nowych okazji biznesowych nie tylko w czasie pandemii, gdy przedsiębiorcy mają ograniczone możliwości podróżowania, uczestniczenia w targach i wydarzeniach branżowych. Z platformy korzystają już pilotażowo wybrani klienci banku, którzy przeprowadzili z sukcesem pierwsze transakcje – mówi Rafał Antczak, wiceprezes Zarządu Banku.