Empik udostępnił swoim klientom internetowym Visa Checkout – usługę ułatwiającą płatności online z każdego urządzenia. Wdrożeniu usługi towarzyszy atrakcyjna promocja dla konsumentów.
Sprawdzona na całym świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności online – Visa Checkout – jest już dostępna dla klientów empik.com, jednego z największych polskich e-sklepów. Dzięki usłudze, do dokonania płatności wystarczy jedno kliknięcie, a następnie podanie loginu i hasła. Wraz z wdrożeniem Visa Checkout na klientów czeka atrakcyjna promocja, w ramach której mogą otrzymać oni voucher o wartości 20 zł na kolejne zakupy.
W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. To oznacza, że aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D-Secure.
„Cieszymy się, że możemy oddać w ręce naszych klientów usługę odpowiadającą w zakresie płatności ich aktualnym potrzebom – wygodzie, prostocie i bezpieczeństwu. Visa Checkout sprawia, że płatności kartą w internecie stają się naprawdę komfortowe. Aby zachęcić odbiorców empik.com do korzystania z nowej usługi, przygotowaliśmy wspólnie z Visa atrakcyjną promocję – przy transakcji za min. 80 zł opłaconej z Visa Checkout, klienci otrzymają voucher o wartości 20 zł na kolejne zakupy” – komentuje Szymon Bujalski, dyrektor empik.com.
Aby skorzystać z promocji, wystarczy wejść na empik.com i dodać do koszyka produkty o łącznej wartości równej 80 zł, kliknąć przycisk Visa Checkout i zalogować się do usługi lub założyć konto – voucher o wartości 20 zł na kolejne zakupy w ciągu kilku dni pojawi się na koncie empik.com. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona poprzez media społecznościowe, reklamy na urządzeniach mobilnych oraz bannery na stronach internetowych.
„Badania przeprowadzone na zlecenie Visa pokazują, że 9 na 10 konsumentów jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout. Jednak usługa ta nie tylko ułatwia płacenie online konsumentom, ale przynosi także wymierne korzyści detalistom, którzy ją udostępniają – dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki. Intensywnie pracujemy nad wdrożeniem tej usługi, jednocześnie szeroko ją promując wśród potencjalnych użytkowników. Dzisiaj wygodnych płatności online z Visa Checkout można dokonywać już w tysiącach polskich sklepów internetowych. Cieszymy się, że do tego grona dołączył empik.com, umożliwiając swoim klientom zapłacenie za świąteczne zakupy już za pomogą nowego rozwiązania” – dodaje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa1.
Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).
Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 340 tys. detalistów, m.in. linie lotnicze Emirates czy sieć hoteli Marriott, u których zakupów mogą dokonywać również klienci z Polski. Dotychczas w Visa Checkout zarejestrowało się już 24 miliony użytkowników.