Płatności z Visa Checkout już dostępne na stronie sopockiego Molo

Sprawdzona na całym świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności online – Visa Checkout – jest już dostępna dla odwiedzających sopockie Molo, którzy decydują się na zakup biletów przez stronę internetową. Dzięki usłudze do dokonania płatności wystarczy jedno kliknięcie, a następnie podanie loginu i hasła. Wraz z wdrożeniem Visa Checkout przez Molo na klientów czeka atrakcyjna promocja.

W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu po to, aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D-Secure.

„Cieszymy się, że możemy oddać w ręce konsumentów usługę odpowiadającą w zakresie płatności w internecie ich aktualnym potrzebom – wygodzie, prostocie i bezpieczeństwu. Visa Checkout sprawia, że płatności kartą online stają naprawdę komfortowe. To podobnie jak wejście na Molo bez kolejki dzięki biletowi zakupionemu w sieci, do którego wystarczy jedynie zaprezentowanie kodu QR na telefonie. Aby zachęcić klientów do przekonania się o zaletach Visa Checkout, przygotowaliśmy wspólnie z Visa atrakcyjną promocję” – komentuje Marcin Kulwas, dyrektor Molo w Sopocie.

Poprzez stronę http://molo.sopot.pl/ zainteresowani kupnem biletów online mogą otrzymać do 50% zniżki płacąc z Visa Checkout. Promocja trwa do 23 września br.1

„Visa Checkout nie tylko ułatwia płacenie online konsumentom, ale przynosi także wymierne korzyści detalistom, którzy udostępniają tę metodę płatności. Sopockie Molo w minionym roku aktywowało płatności kartami w kasach, natomiast w tym roku rozpoczęło akceptację kart przy zakupie biletów online i cieszy nas, że od razu skierowało swoją uwagę na Visa Checkout. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa, dzięki Visa Checkout klienci serwisów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 82% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku, a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30% więcej niż pozostali klienci. 9 na 10 badanych jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout” – dodaje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa2.

Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).

Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 300 tys. detalistów. Dotychczas w Visa Checkout utworzono ponad 21 milionów kont.

1 Mogą obowiązywać dodatkowe warunki.

2 Dane przywołane w cytacie pochodzą z wewnętrznych danych produktowych Visa dotyczących zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r.  do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.

 

ŹRÓDŁOVisa