- Już 100 tys. polis komunikacyjnych kupili klienci w PKO Banku Polskim
- Klient wybiera najkorzystniejszą dla siebie opcję z oferty kilku zakładów ubezpieczeniowych
- Polisy można kupić bez wychodzenia z domu – wystarczy skorzystać z serwisu iPKO lub aplikacji mobilnej IKO
- W ciągu 2 lat bank planuje wzrost do 500 tys. sprzedanych polis.
PKO Bank Polski sprzedał już ponad 100 tys. polis komunikacyjnych. Ubezpieczenie samochodu można kupić bez wychodzenia z domu w serwisie internetowym iPKO lub aplikacji mobilnej IKO lub korzystając z serwisu telefonicznego banku. PKO sprzedaje ubezpieczenia komunikacyjne wiodących na rynku firm, dając klientom możliwość wyboru najbardziej korzystnej cenowo pojedynczej polisy lub pakietu ubezpieczeniowego, przy czym na pakiet mogą składać się polisy różnych ubezpieczycieli. W ciągu 2 lat bank planuje wzrost do 500 tys. sprzedanych polis.
– Siedząc w domowym zaciszu każdy korzystający z iPKO lub IKO może kupić podstawową ochronę OC lub cały pakiet ubezpieczeń kompleksowo chroniący przed ryzykami związanymi z użytkowaniem auta. PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu unikalnej porównywarki produktów kilku firm, pozwalającej na przejrzyste i przystępne zestawienie ofert i wybór przez klienta najkorzystniejszej z nich. Unikatowa na rynku możliwość zakupu polisy zyskuje coraz większą popularność. Świadczy o tym przekroczenie liczby 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych kupionych w banku. Klienci doceniają przejrzystość zasad i łatwość z jaką można dokonać wyboru – mówi Karolina Scacciatelli-Wyszyńska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń PKO Banku Polskiego.