- Ponad 150 tys. klientów PKO Banku Polskiego ma aktywną usługę „PKO Płacę później” – mija właśnie rok po od jej uruchomienia w banku.
- Łączna kwota przyznanych limitów to 123 mln zł, średni aktywny limit to 782 zł na osobę.
- W ciągu 12 miesięcy klienci wykonali 1,5 mln transakcji na kwotę 209 mln zł.
- „PKO Płacę później” to usługa z zakresu płatności odroczonych, która umożliwia zakupy w ramach określonego limitu i spłacenie ich w ciągu 30 dni.
Świetne wyniki „PKO Płacę później” po roku działania! Ponad 150 tys. osób ma obecnie aktywną tę usługę z zakresu płatności odroczonych – została uruchomiona w PKO Banku Polskim, dla pierwszej grupy klientów, 28 listopada ubiegłego roku. Łączna kwota przyznanych limitów to 123 mln zł, średni aktywny limit to 782 zł na osobę. W trakcie 12 miesięcy klienci wykonali 1,5 mln transakcji na kwotę 209 mln zł. Klient korzystający z „PKO Płacę później” może zrobić zakupy w ramach określonego przez bank limitu i spłacić je w ciągu 30 dni – pieniądze automatycznie zostaną pobrane z konta w PKO Banku Polskim. To pierwsza taka usługa wprowadzana samodzielnie przez bank w Polsce.
– Rok działania „PKO Płacę później” utwierdził nas w przekonaniu, że to znakomity produkt dla klientów PKO Banku Polskiego. Liczby też pokazują, że doceniają oni ten szybki, wygodny i bezpieczny sposób na finansowanie zakupów bez natychmiastowego obciążania domowego budżetu. To prosta i wygodna funkcja w naszej bankowości mobilnej i internetowej, która nadal będzie rozwijana – planujemy podwyższyć limit maksymalny i udostępnić możliwość rozkładania transakcji na raty. Jesteśmy zadowoleni z wyników po tych 12 miesiącach i dziękujemy naszym klientom za zaufanie i aktywne używanie „PKO Płace później”, jednocześnie motywuje to nas do rozbudowy cyfrowej oferty największego polskiego banku o kolejne innowacyjne i użyteczne produkty i usług bankowe oraz pozabankowe – podkreśla Katarzyna Dziwulska, dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej w PKO Banku Polskim.