Z końcem stycznia Bank Pekao S.A. otworzył nowy rozdział w rozwoju swoich pracowników, udostępniając im LinkedIn Learning – innowacyjną platformę edukacyjną. Pracownicy zyskali dostęp do szerokiej gamy szkoleń, które pozwalają rozwijać kluczowe kompetencje zawodowe i zdobywać nowe umiejętności dostoswane do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy.
Udostępnione kursy umożliwiają nabywanie praktycznych umiejętności w sposób elastyczny i efektywny. W ramach LinkedIn Learning każda osoba zatrudniona w Banku Pekao może wziąć udział w setkach szkoleń, dostępnych w 10 językach, które pozwolą na zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania, technologii, rozwoju osobistego oraz komunikacji. Szczególnym atutem tej inicjatywy jest kadra szkoleniowa, która składa się z ekspertów i profesjonalistów z branży oraz uznanych instytucji edukacyjnych.
– Udostępnienie naszym pracownikom możliwości szkolenia się na platformie LinkedIn Learning to wyjątkowa inwestycja w ich rozwój osobisty, umiejętności i wiedzę. Wierzę, że dostęp do bogatych zasobów edukacyjnych nie tylko wzbogaci codzienną pracę i zwiększy efektywność, ale również podniesie ich wartość na dynamicznym rynku pracy – mówi Bartłomiej Górniak, dyrektor Departamentu Strategii HR w Banku Pekao S.A.
– Jesteśmy zachwyceni współpracą z Bankiem Pekao, dzięki której jego pracownicy uzyskają dostęp do obszernej biblioteki kursów LinkedIn Learning. Ta inicjatywa podkreśla wspólne zaangażowanie obu organizacji w zapewnienie wysokiej jakości narzędzi edukacyjnych, umożliwiających systematyczne podnoszenie kwalifikacji. Cieszymy się, że możemy być częścią tego przedsięwzięcia, a jednocześnie dziękujemy Pekao za zaufanie i wybór LinkedIn Learning jako partnera w rozwoju kompetencji zawodowych – komentuje Ola Pucicka, Head of Poland w LinkedIn.
LinkedIn Learning jest częścią portalu LinkedIn, czyli największej profesjonalnej sieci społecznościowej na świecie, której celem jest tworzenie sieci kontaktów zawodowych oraz wspieranie rozwoju kariery. Dzięki swojej specyfice platforma pomaga w budowaniu marki osobistej, poprzez nawiązywanie relacji z potencjalnymi partnerami oraz dzielenie się wiedzą branżową. Według raportu Digital Poland 2024 – social media w Polsce na początku ubiegłego roku portal zgromadził 8 mln krajowych użytkowników[1].
[1] Źródło: Digital Poland 2024 – raport social media w Polsce | Empemedia