Proste bankowanie z Santander Bank Polska

Santander Bank Polska dba, żeby zarządzanie finansami było dla klientów jak najprostsze. Dlatego wprowadzając nowe rozwiązania stawia na transparentność produktów i usług, by bankowanie było możliwe w jeszcze bardzie przejrzysty i zrozumiały sposób.  

Użytkownicy aplikacji Santander mobile i bankowości internetowej mogą korzystać z usługi Santander open która umożliwia dodawanie kont z innych banków takich jak ING Bank Śląski, Bank Millennium, Alior Bank, PKO BP, Pekao SA, mBank i BNP Paribas z poziomu jednego ekranu. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu usługi, która powstała w oparciu o dyrektywę unijną PSD2 oraz koncepcję otwartej bankowości. W ramach innowacyjnej usługi można dodać nieograniczoną liczbę kont w ramach 7 największych banków w Polsce., co pozwala w łatwy sposób zarządzać budżetem.Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci zyskują dostęp do przejrzystej bazy wiedzy o swoich finansach.

Od listopada 2020 roku klienci, którzy dodali swoje konta w ramach usługi mogą również inicjować przelewy z kont w innych bankach. W menu bocznym klient wybiera opcję „Przelewy” > „Złotowy z rachunku w innym banku”, a następnie konto, z którego chce wysłać przelew. Wprowadza dane i klika „Wyślij przelew”, a następnie akceptuje transakcję.

Przelewy inicjowane w Santander mobile oraz w Santander internet realizowane są zgodnie z terminami i opłatami banku prowadzącego rachunek.

Poradnik cenowy

Aby uczynić korzystanie z usług bankowych jeszcze prostszym, bank wprowadził Poradnik cenowy. Jest to nowa zakładka w bankowości internetowej dostępna dla posiadaczy Konta Jakie Chcę i karty Dopasowanej.

Poradnik to narzędzie, które dba o transparentność cen i warunków korzystania z produktów i usług w Santander Bank Polska. Dzięki niemu klient zyskuje podgląd do informacji o opłatach jakie ponosi za różne usługi i produkty, w tym kartę, konto, przelewy i wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą, a także o takich, z których korzysta bez dodatkowych kosztów.

Poradnik cenowy promuje również sprytne bankowanie i udostępnia klientom zbiór porad, które ułatwią oszczędzanie na opłatach bankowych oraz informacje o tym co muszą zrobić, aby m.in. nie płacić za kartę lub konto. O postępach realizacji tego celu klient będzie informowany na bieżąco przez system bankowy za pomocą np. wiadomości push, czy SMS.

– Wprowadzając Poradnik cenowy koncentrowaliśmy się przede wszystkim na tym, aby klient nie był zaskakiwany opłatami za usługi i produkty bankowe. Zależało nam by stworzyć narzędzie, które będzie pomagało klientom w przejrzysty i wygodny sposób zarządzać finansami osobistymi. Poradnik pozwala, nie tylko być na bieżąco z realizacją warunków zwalniających z opłaty, ale też daje praktyczne porady, m.in. pokazuje co może zrobić klient by obniżyć opłaty za korzystanie z bankomatów w kraju czy za granicą – mówi Anna Maciejewska, z zespołu Codzienne Bankowanie w Santander Bank Polska.

Bank zapowiada rozszerzenie zakresu Poradnika cenowego także na inne konta i segmenty klientów w nadchodzących miesiącach.