Rozwiązanie Visa Click to Pay dostępne na platformie biletowej UEFA

  • Posiadacze kart Visa w Europie i Wielkiej Brytanii mogą kupić bilety na rozgrywki finałowe UEFA Women’s Champion League oraz UEFA Women’s EURO 2025, płacąc za pomocą Visa Click to Pay
  • Visa Click to Pay umożliwia szybkie, wygodne i bezpieczne płatności online, jak w przypadku płatności zbliżeniowych kartą Visa w sklepach stacjonarnych
  • Finały UEFA Women’s EURO 2025 mają szansę być największymi dotychczasowymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej kobiet, których oglądalność może przekroczyć 500 milionów widzów na całym świecie

Choć turniej UEFA Women’s EURO 2025 (Mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet UEFA) rozpoczyna się za niespełna 50 dni, już teraz sprzedaż biletów w ramach tegorocznego wydarzenia osiągnęła 550 tys. sztuk, przewyższając całkowitą sprzedaż na UEFA Women’s EURO 2022. Po raz pierwszy kibice będą mogli nabyć bilety na rozgrywki kobiecej piłki nożnej UEFA, płacąc za pomocą Visa Click to Pay. Rozwiązanie to pozwala fanom bezproblemowo i bezpiecznie kupować bilety online oraz wspierać wybrane przez siebie drużyny podczas finału Ligi Mistrzyń UEFA oraz Mistrzostw Europy w piłce nożnej kobiet.

Ten innowacyjny standard płatności dostępny na platformie biletowej UEFA sprawia, że zakupy online są łatwiejsze i bezpieczniejsze dzięki wyeliminowaniu konieczności ręcznego wpisywania danych karty. Technologia Visa Click to Pay opiera się na innowacyjnych funkcjach zabezpieczających, takich jak tokenizacja, we wdrażaniu której Visa była jednym z pionierów. Zastępowanie wrażliwych danych karty płatniczej unikalnym, losowo wygenerowanym tokenem jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów zapobiegających oszustwom online. Pomaga zwiększyć liczbę udanych transakcji o ponad 10%[1]i zmniejszyć oszustwa o 91%[2]w porównaniu z ręcznym wpisywaniem numeru karty.

– Visa nieustannie dąży do zapewniania lepszych wrażeń kibicom dzięki naszej technologii. Widzimy jednak, że liczba fanów korzystających z zaawansowanych cyfrowo rozwiązań, których frustruje ręczne wpisywanie danych kart, rośnie. Cieszymy się więc, że rozwiązanie Visa Click to Pay jest już dostępne na platformie biletowej UEFA, ułatwiając zakup biletów online na mecze UEFA Women’s Champions League i UEFA Women’s EURO 2025 – mówi Maciej Reszczyński, szef działu marketingu Visa w Europie Środkowo-Wschodniej.

– Zapowiada się, że liczba kibiców podczas UEFA Women’s EURO 2025 i ekscytującego finału Women’s Champions League w Lizbonie będzie rekordowa, a więc zapewnienie fanom bezproblemowego sposobu rezerwacji miejsc jest kluczowe. Płynne, cyfrowe rozwiązania, takie jak Visa Click to Pay sprawiają, że zakup biletów jest wygodniejszy i bezpieczniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Visa ta innowacyjna technologia jest dostępna na naszej platformie biletowej, pozwalając większej liczbie kibiców bezpośrednio przeżywać emocje związane z piłką nożną kobiet – dodał Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director.

Visa w 2018 r. stała się pierwszym w historii sponsorem UEFA zaangażowanym w piłkę nożną kobiet, stale inwestując w rozwój tego sportu już od ponad 15 lat. Zobowiązując się do jeszcze większego wsparcia, Visa zleciła badanie, które miało na celu zrozumienie i pokazanie rozwoju tej dyscypliny na przestrzeni lat, a także podkreślenie możliwości i wysiłku niezbędnego do tego, aby kobieca piłka nożna mogła osiągnąć swój pełen potencjał. Dodatkowo, dzięki programom Team Visa i The Second Half, Visa zapewnia zawodniczkom narzędzia, zasoby i wsparcie, których potrzebują, aby się rozwijać – zarówno na boisku, jak i poza nim.

[1] Visa Net, dane od aktywnych sprzedawców udostępniających usługę Visa Click to Pay, zdefiniowaną jako jedną zaakceptowaną autoryzację w okresie luty 2024-luty 2025

[2] Global Risk Team, Visa Net, Click to Pay wskaźnik oszustw, październik 2024-luty 2025