Santander Consumer Bank rozwija możliwości finansowania zakupów online za pomocą kredytu celowego

Kredyt celowy to produkt Santander Consumer Banku wprowadzony z uwagi na zwiększone zainteresowanie Klientów różnymi sposobami finansowania zakupów w internecie. Według listopadowego raportu banku „Polacy na e-zakupach 2021”, z podobnych rozwiązań chociaż raz w życiu korzystał już co piąty Polak. Ten odsetek może wzrosnąć w świetle noworocznego zwiększenia cen produktów i usług, które u wielu wywołuje potrzebę planowania swoich finansów.
Dzięki kredytowi celowemu klienci w jednym miejscu mogą zamówić i sfinansować dowolny produkt z e-sklepu na kwotę od 100 do 50 tys. zł, bez zbędnych formalności. Obecnie usługa dostępna jest za pośrednictwem jednego z popularnych systemów płatności online jednak bank jest otwarty na współpracę z innymi firmami pośredniczącymi w transakcjach internetowych. Ale nie tylko. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi Partnerami.
Kredyt celowy od Santander Consumer Banku pozwala klientom finansować interesujące ich towary i usługi w internecie w wysokości od 100 do 50 tys. zł. Harmonogram spłaty może trwać od 2 do 60 miesięcy. Jest to idealne rozwiązanie dla miłośników tzw. marketplace’ów, gdzie w koszyku zakupowym łączy się produkty pochodzące od wielu sprzedawców. Dzięki kredytowi celowemu w jednym miejscu zapłacą za swoje zamówienie prosto, szybko i wygodnie, bo bez wychodzenia z domu. Poza korzyściami dla klientów, kredyt celowy ułatwia prowadzenie biznesu dostawcom rozwiązania, którzy mogą zaoferować swoim użytkownikom nowy sposób finansowania zakupów, nie martwiąc się technicznymi szczegółami, które leżą po stronie banku.
– Kredyt celowy to produkt, który łączy w sobie przyzwyczajenie Polaków do sprzedaży w modelu ratalnym, szybkich i wygodnych e-zakupów oraz możliwość planowania mniejszych i większych wydatków – mówi Iwona Garbaczewska, Menadżer Ds. Rozwoju Produktów Finansowania Sprzedaży z Santander Consumer Banku. – Dla klientów oznacza on komfortowy i bezpieczny sposób kupowania w internecie, który jest w stanie sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających konsumentów. Z kolei dla właścicieli e-sklepów jest szansą na zwiększenie sprzedaży przy minimalnym wysiłku z ich strony. Bank dostarcza narzędzie do integracji produktu ze sklepem i oferuje potencjalnemu partnerowi pełne wsparcie techniczne z możliwością przeprowadzenia procedury nawet w ciągu trzech tygodni – dodaje.
Finansowanie e-zakupów za pomocą kredytu celowego jest bardzo proste i intuicyjne. Po przejściu do płatności i wybraniu opcji eRaty, klient zostaje przeniesiony do prostego wniosku Santander Consumer Banku, który wypełnia zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie. W jednym miejscu załatwia zakupy i finansowanie.
– Po przejściu na wniosek banku, klient otrzyma od jednej do trzech propozycji kredytowych. Następnie musi jedynie wybrać najkorzystniejszą dla niego ofertę, a decyzję kredytową dostaje praktycznie od ręki – komentuje Magdalena Wąsińska, Menadżer Ds. Rozwoju Produktów Finansowania Sprzedaży z Santander Consumer Banku. – Po zawarciu umowy klient nie musi się już niczym martwić, bo bank zleci zapłatę za zakupy zgodnie z jego dyspozycją. A on może cieszyć się upragnionymi zakupami. Dodatkową korzyścią jest świadomość bezpieczeństwa transakcji. Klient widzi, że załatwia finansowanie przez bank i wie, że może zaufać mu w kwestii przekazania pieniędzy do właściciela e-sklepu.
Więcej informacji na temat kredytu celowego na oficjalnej stronie banku pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/kredyt-celowy,5.html
ŹRÓDŁOSantander Consumer Bank