Santander Consumer Bank oferuje rozwiązanie, które pomaga finansować wydatki. Mowa o Równoratce, czyli kredycie gotówkowym z równą ratą i gwarancją stałego, bezpiecznego oprocentowania na poziomie 9,5 proc. Kredyt można wziąć na 42 miesiące w kwocie 5, 10 lub 15 tysięcy zł i wykorzystać na swoje potrzeby bez obaw, że za jakiś czas trzeba będzie spłacać więcej niż na początku. Produkt skierowany jest do nowych klientów banku.
Według ubiegłorocznego raportu Santander Consumer Banku „Czy pandemia zmieniła podejście Polaków do świadomości finansowej?” jedynie połowa z nas posiada oszczędności (53 proc.), z czego aż u 26 proc. wynoszą one tyle, co jednomiesięczna pensja. Biorąc pod uwagę te dane i rosnące ceny usług i produktów, rozwiązania takie jak Równoratka mogą pomóc w zarządzaniu domowym budżetem i łatwiejszym planowaniu wydatków.
W odpowiedzi na masowe wzrosty cen usług i produktów, Santander Consumer Bank przychodzi z rozwiązaniem, które może pomóc tym, którzy chcieliby sfinansować swoje potrzeby, lecz powstrzymuje ich obawa przed ewentualnym wzrostem raty kredytu. Z Równoratką nie muszą się o to martwić. Ten produkt to gwarancja okrągłej, stałej raty bez względu na okoliczności. Klient płaci dokładnie tyle, ile ustalił przed zaciągnięciem zobowiązania, a spłata zawsze jest rozłożona na okres 42 miesięcy. W zależności od wysokości kredytu, rata wyniesie 150, 300 lub 450 zł.
– Z Równoratką klient otrzymuje równą ratę kredytu np. 300 zł przy zobowiązaniu w wysokości 10 000 zł, co zwiększa jego wygodę przy planowaniu wydatków – mówi Ewa Cegielska, Kierownik Zespołu Produktów Gotówkowych z Santander Consumer Banku. – To dobry produkt na niepewne czasy, który pomaga klientowi zachować kontrolę nad jego budżetem. Z nią może spokojnie realizować postanowienia noworoczne np. remont domu czy romantyczny wyjazd we dwoje bez obaw, że w przypadku wzrostu stóp procentowych, nie poradzi sobie ze spłatą kredytu – dodaje.
Równoratkę nowi klienci Santander Consumer Banku mogą wziąć osobiście w jednej z placówek banku lub kontaktując się z contact center. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej klient otrzyma pieniądze w ciągu 24h za pomocą przelewu bankowego.