Startuje ogólnopolska kampania reklamowa Programu Polska Bezgotówkowa skierowana do mikro i małych przedsiębiorców

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową informującą przedsiębiorców i konsumentów o korzyściach wynikających z Programu Polska Bezgotówkowa. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali do obsługi płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje szeroki zakres mediów: telewizję, radio, prasę oraz Internet

Jest to pierwsza – w historii działań branży finansowej – ogólnopolska kampania, której  głównym celem jest promocja działań zmierzających do popularyzacji bezgotówkowości w Polsce, powiedział Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Głównym bohaterem spotów telewizyjnych i radiowych  jest Pan Adam z rodziną, który podczas zakupów w piekarni oraz wizyty u dentysty korzysta z płatności bezgotówkowych. Spoty telewizyjne można zobaczyć w  następujących stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP2, TVN, Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych. Spoty radiowe będą dostępne w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych m.in.: Polskie Radio PR 3, Radio Zet, Radio Eska, Radio RMF FM, RFM Classic, Radio Wawa.

Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię w Internecie. Celem tych działań jest skierowanie jak największej liczby przedsiębiorców na strony internetowe Agentów Rozliczeniowych oraz banków, którzy biorą udział w Programie. To właśnie na stronach tych podmiotów można wypełnić formularz, zostawić swoje dane a nawet zawrzeć umowę o terminal.

Program Polska Bezgotówkowa

Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się mikro, mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych za swoje towary i usługi,
a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowali płatności bezgotówkowych. Do udziału w Programie uprawnieni są  chętni przedsiębiorcy, którzy posiadają maksymalnie 5 placówek detalicznych.

Przedsiębiorca, który zdecyduje się przyłączyć do Programu, otrzyma wsparcie ze strony Fundacji polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez okres 12 miesięcy. Detalista może otrzymać maksymalnie 3 terminale, w tym jeden terminal mPOS. Dla każdego terminala okres dofinansowania jest liczony przez 12 miesięcy osobno, od momentu jego instalacji.

ŹRÓDŁOFundacja Polska Bezgotówkowo