-
W najnowszej odsłonie kampanii telewizyjnej „Twoje potrzeby na pierwszym planie” bank podkreśla zalety korzystania z aplikacji mobilnej i z płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu lub zegarka.
-
Akcja spotów toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
-
W internetowej odsłonie kampanii bank promuje z kolei korzyści z otwarcia Konta Dziecka oraz moneyback przy założeniu Konta za Zero.
Wygoda i dopasowanie do indywidualnych potrzeb – te zalety aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego są promowane w najnowszej odsłonie kampanii „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. W spotach reklamowych z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego bank podkreśla łatwe dostosowanie funkcji i usług w IKO do codziennych, życiowych potrzeb klientów. Dodatkowo w kampanii internetowej bank zwraca uwagę na premię za otwarcie Konta Dziecka oraz zwrot części wydatków przy założeniu Konta za Zero.
– Najnowsza kampania to kontynuacja działań komunikacji marketingowej, która oparta jest na strategii banku, gdzie potrzeby naszych klientów są motywacją do rozwoju produktów, upraszczania procesów i usprawniania obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów ważne jest, aby sprawy finansowe załatwiać „przy okazji”, niezależnie od miejsca czy chwili, w której będą mieli taką potrzebę. Bank musi w sposób intuicyjny pomagać im w codziennym życiu Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że nie muszą zmieniać swoich przyzwyczajeń, bo w PKO Banku Polskim wygodnie skorzystają z narzędzi, które pomogą im realizować plany – podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.