„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – nowa odsłona kampanii PKO Banku Polskiego z udziałem Dawida Kwiatkowskiego

  • W najnowszej odsłonie kampanii telewizyjnej „Twoje potrzeby na pierwszym planie” bank podkreśla zalety korzystania z aplikacji mobilnej i z płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu lub zegarka. 
  • Akcja spotów toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
  • W internetowej odsłonie kampanii bank promuje z kolei korzyści z otwarcia Konta Dziecka oraz moneyback przy założeniu Konta za Zero.

Wygoda i dopasowanie do indywidualnych potrzeb – te zalety aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego są promowane w najnowszej odsłonie kampanii „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. W spotach reklamowych z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego bank podkreśla łatwe dostosowanie funkcji i usług w IKO do codziennych, życiowych potrzeb klientów. Dodatkowo w kampanii internetowej bank zwraca uwagę na premię za otwarcie Konta Dziecka oraz zwrot części wydatków przy założeniu Konta za Zero.

– Najnowsza kampania to kontynuacja działań komunikacji marketingowej, która oparta jest na strategii banku, gdzie potrzeby naszych klientów są motywacją do rozwoju produktów, upraszczania procesów i usprawniania obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów ważne jest, aby sprawy finansowe załatwiać „przy okazji”, niezależnie od miejsca czy chwili, w której będą mieli taką potrzebę. Bank musi w sposób intuicyjny pomagać im w codziennym życiu Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że nie muszą zmieniać swoich przyzwyczajeń, bo w PKO Banku Polskim wygodnie skorzystają z narzędzi, które pomogą im realizować plany  – podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Najnowsza edycja kampanii „Twoje potrzeby na pierwszym planie” jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii marketingowej banku – według niej PKO Bank Polski pokazuje, że klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania, a bank jest narzędziem, które dostarcza mu rozwiązań do codziennego zarządzania pieniędzmi. Jest bankiem dopasowanym do indywidualnych wymagań klienta, otwartym na jego oczekiwania, a przede wszystkim wygodnym i wiarygodnym w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych.
Akcja najnowszych spotów reklamowych toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. W 30-sekundowej reklamie widzowie zobaczą, jak łatwo można dopasować aplikację IKO do swoich potrzeb i poręcznie korzystać z jej rozmaitych funkcji. 15-sekundowa pokazuje zalety płatności zbliżeniowych dokonywanych za pomocą aplikacji w smartfonie Natomiast materiały w internecie informują o premii (200 złotych) za otwarcie Konta Dziecka oraz zwrocie części wydatków (do 300 złotych) przy założeniu Konta za Zero.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji i w internecie. Działania potrwają do 30 czerwca.
Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest najpopularniejszą aplikacją bankową w Polsce, która ma ponad 100 funkcji. Za jej pomocą można sprawdzić m.in. saldo i historię konta, zrobić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, otworzyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Użytkownicy mają też możliwość płacenia za autostrady, za parkowanie, zakup biletów komunikacyjnych czy otwieranie konta „na selfie”. W bankowej aplikacji użytkownicy mogą używać też szerokiej palety nowoczesnych płatności mobilnych dostępnych w PKO Banku Polskim, w której są: Apple Pay, BLIK zbliżeniowy, Garmin Pay, Google Pay, SwatchPAY! oraz Xiaomi Pay.
W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier, PKO Bank Polski tryumfował w kategorii „Konto osobiste”. To przede wszystkim zasługa usług dodatkowych dostępnych dla klientów bankowości elektronicznej, nie bez znaczenia były też zeszłoroczne zmiany w tabeli opłat i prowizji dotyczące Konta za Zero. Bank zajął też pierwsze miejsce w kategorii „Konto dla dziecka”, przede wszystkim dzięki usługom dla dzieci do 13. roku życia, w ramach Konta Dziecka.
Konto za Zero jest dostępne dla klientów indywidualnych, jego prowadzenie jest bezwarunkowo bezpłatne. Karta debetowa z funkcją wielowalutową jest także darmowa – wystarczy co najmniej 5 transakcji miesięcznie za zakupy. Właściciel konta może też wypłacać za darmo gotówkę ze wszystkich bankomatów: BLIKIEM – w Polsce, kartą – za granicą i w bankomatach PKO Banku Polskiego w kraju. Jak w przypadku wszystkich kont PKO Banku Polskiego, klienci mają dostęp do aplikacji mobilnej oraz bankowości elektronicznej z szerokim zakresem usług, w tym e-administracji. Konto za Zero można założyć całkowicie zdalnie.
Konto Dziecka przeznaczone dla dzieci do 13. roku życia i wraz z Pierwszym Kontem Oszczędnościowym jest elementem kompleksowej oferty finansowo-edukacyjnej PKO Junior. Środki klienta na Koncie Dziecka są oprocentowane 5% w skali roku do 2,5 tys. zł, zaś środki na Pierwszym Koncie Oszczędnościowym są oprocentowane 8% w skali roku do 10 tys. zł (6% do 10 tys. zł + 2% Bonus za regularne oszczędzanie). Dziecko może zarządzać kontem i swoimi oszczędnościami przez serwis internetowy PKO Junior oraz aplikację mobilną PKO Junior. Dzięki tym narzędziom uczy się stawiać pierwsze kroki w bankowości pod okiem dorosłych: sprawdza ile ma pieniędzy, inicjuje przelewy (każdorazowo wymagana jest akceptacja przelewu przez rodzica) i zasila kartę PKO Junior, zakłada wirtualne skarbonki i określa cel, na jaki zbiera pieniądze. Dziecko może również korzystać z karty PKO Junior, dzięki której zapłaci za drobne zakupy i bezpłatnie wypłaci gotówkę z bankomatów PKO Banku Polskiego.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski