Visa Mobile teraz dostępna na Allegro i w PKO Banku Polskim. Nowa kampania promuje wygodną metodę płacenia online

Allegro oraz PKO Bank Polski udostępnili swoim klientom usługę Visa Mobile – metodę płatności online, która pozwala finalizować zakupy z użyciem numeru telefonu. Wprowadzeniu usługi towarzyszy kampania w kanałach telewizyjnych i digital, a także na platformie Allegro oraz w kanałach własnych banku. Dodatkowo kupujący w serwisie Allegro z aktywnym pakietem Smart! mogą otrzymać Smart! Monety za zakupy opłacone za pomocą Visa Mobile[1].

Trwająca od 15 lipca kampania z udziałem Igi Świątek, członkini Team Visa oraz Tomasza Kota obejmuje emisję spotów telewizyjnych oraz szerokie działania digitalowe. Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie – w mediach społecznościowych
i na platformach wideo. Strategia cyfrowa wykorzystuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji oraz targetowanie kontekstowe, aby skutecznie dotrzeć do wybranych segmentów odbiorców i zmaksymalizować efektywność kampanii. Kampania została stworzona i wyprodukowana przez agencję Saatchi & Saatchi, a za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Starcom.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Visa wynika, że dla polskich konsumentów kluczowe przy zakupach online są: bezpieczeństwo (96%), wygoda (93%) oraz szybkość (92%)[2]. Wszystkie te potrzeby spełnia Visa Mobile.

Visa Mobile to szybszy, bardziej intuicyjny i wciąż bezpieczny sposób płacenia online – idealnie odpowiadający na oczekiwania współczesnych konsumentów. Dzięki naszej współpracy z Allegro i PKO Bankiem Polskim, jeszcze więcej użytkowników może teraz skorzystać z tego innowacyjnego rozwiązania. Naszym celem jest nie tylko budowanie świadomości coraz większej dostępności Visa Mobile, ale też pokazanie, jak łatwe i wygodne jest korzystanie z tej usługi. W kampanii Iga Świątek pokazuje Tomaszowi Kotowi, że wystarczy pobrać aplikację, dodać kartę i płacić online, podając swój numer telefonu – mówi Maciej Reszczyński, szef działu marketingu Visa w Europie Środkowo-Wschodniej.

Visa Mobile w bramce płatniczej najpopularniejszego marketplace’u w Polsce i jej wprowadzenie w jednym z największych banków w kraju, to kolejny krok w kierunku rozwoju bardziej intuicyjnych i bezpiecznych płatności online. Rozwiązanie, dostępne już dla klientów 11 banków, łączy wygodę i szybkość z zaawansowanymi zabezpieczeniami, takimi jak tokenizacja, która chroni dane płatnicze poprzez ich zastąpienie unikalnym identyfikatorem.


 

Opisy przypadków, porównania, statystyki, analizy oraz rekomendacje odnoszą się do stanu obecnego. Ich publikacja ma cel informacyjny i promocyjny i nie należy się na nich opierać w zakresie doradztwa operacyjnego, marketingowego, prawnego, technicznego, podatkowego, finansowego lub jakiekolwiek innego. Visa Inc. nie gwarantuje kompletności ani dokładności informacji zawartych w tym dokumencie. Nie przyjmuje także żadnej odpowiedzialności, która może wynikać z polegania na takich informacjach. Informacje zawarte w niniejszym dokumencie nie stanowią porady inwestycyjnej ani prawnej, a czytelników zachęca się do zasięgnięcia porady kompetentnego specjalisty, jeżeli jest wymagana.

[1] Promocja trwa od 3 lipca do 30 września lub do wyczerpania puli nagród. Aby otrzymać 40 Smart! Monet, należy zapłacić dwa razy Visa Mobile na Allegro, każdorazowo na kwotę min. 45 zł (bez kosztów dostawy). W promocji można wziąć udział tylko raz.

[2] O ile nie zostało wskazane inne źródło, dane przytoczone w tym materiale prasowym pochodzą z badania Visa E-Commerce Payment Study (CEE) 2025. Badanie objęło Bułgarię, Chorwację, Czechy, Węgry, Polskę, Rumunię, Słowację oraz Słowenię i zostało przeprowadzone przez firmę badawczą RESPONSE NOW s.r.o. w marcu 2025 r., na reprezentatywnej próbie 1000 respondentów (18-65 lat) w każdym z tych państw.