Visa we współpracy z DragonPass uruchamia nową usługę dla europejskich użytkowników kart

Visa (NYSE:V), we współpracy z firmą DragonPass, uruchomiła nowy program pod nazwą „Airport Companion”, dzięki któremu europejscy użytkownicy kart Visa zyskają dostęp do całego szeregu wyjątkowych korzyści na lotniskach. Usługi w ramach programu świadczone będą za pośrednictwem instytucji finansowych wydających karty Visa w Europie.

Uprawnieni posiadacze kart uzyskają dostęp do ponad tysiąca lotniskowych saloników VIP na całym świecie oraz zniżki obowiązujące w ekskluzywnych restauracjach na terenie portów lotniczych. Niektórzy mogą dodatkowo wybrać opcję przywilejów „premium” związanych z transportem, usługami spa, przyspieszoną odprawą czy cyfrowymi kuponami na bezpłatne posiłki i napoje. Posiadacze kart mogą zarządzać swoim uczestnictwem w programie – w tym także dokonywać płatności, otrzymywać przydatne rekomendacje, itp. – za pośrednictwem aplikacji „Airport Companion”.

„Stale poszukujemy nowych sposobów na dostarczenie dodatkowych korzyści użytkownikom kart Visa, dbając jednocześnie o interesy handlowe naszych klientów instytucjonalnych” – powiedział Mike Lemberger, senior vice president, products and solutions, Visa w Europie. „Nasze nowe partnerstwo z firmą DragonPass to wspaniały przykład wartościowej usługi o globalnym zasięgu, która urozmaica naszą ofertę, wykorzystując wspólne zasoby obu partnerów. Wiemy, że użytkownicy kart Visa podczas swoich podróży często korzystają z lotnisk. Dzięki współpracy z DragonPass europejscy konsumenci otrzymają szereg przywilejów zwiększających komfort tych podróży na całym świecie” – dodał Mike Lemberger.

Oferta DragonPass działa w oparciu o platformę Visa Developer (https://developer.visa.com) z wykorzystaniem interfejsów programistycznych aplikacji (API) Visa, co umożliwia szybką i bezproblemową weryfikację kont i uprawnień użytkowników programu. Dzięki temu, banki mogą łatwiej zintegrować usługę z własnymi aplikacjami, a także dopasować ofertę do konkretnych oczekiwań klientów oraz własnych celów biznesowych. Korzystając z uproszczonego cyfrowego procesu włączania do programu nowych uczestników, instytucje finansowe będą w stanie wdrożyć usługę szybko, efektywnie i zgodnie ze swoimi potrzebami. DragonPass da im również możliwość prowadzenia specjalistycznych kampanii segmentowych w celu optymalizacji usługi, skutkującej zwiększeniem uczestnictwa w programie, lojalności klientów oraz oferowanej im wartości dodanej.

Program DragonPass stale poszerza swój globalny zasięg, oferując obecnie dostęp do ponad tysiąca saloników lotniskowych – np. we Frankfurcie (Maple Leaf lounge) czy na londyńskim Heathrow (Plaza Premium Lounge) – oraz zniżki w ponad dwóch tysiącach restauracji na lotniskach całego świata, jak np. Caviar House w Maladze czy Los Clos w Dubaju.

„Jesteśmy zachwyceni, że możemy współpracować z Visa przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, przynoszących dodatkowe korzyści podróżującym posiadaczom kart Visa” – powiedział Andrew Harrison Chinn, global managing director, DragonPass. „Świadcząc nasze usługi zawsze dążymy do tego, żeby – w często złożonym i skomplikowanym ekosystemie lotniskowym – zapewnić klientowi jak najwyższy komfort podróży” – dodał Andrew Harrison Chin.

ŹRÓDŁOVisa