„Wymarzone eZakupy” dla klientów Raiffeisen Polbank

Dobra wiadomość dla klientów Raiffeisen Polbank kupujących online. Bank we współpracy z Europ Assistance Polska przygotował ubezpieczenie „Wymarzone eZakupy”. Sprawdzi się ono na wypadek niedostarczenia zakupionego towaru, a także w sytuacji dostarczenia wadliwego albo niezgodnego z opisem produktu.  

Klienci posiadający w Raiffeisen Polbanku konto osobiste mogą przystąpić do umowy ubezpieczenia „Wymarzone eZakupy” bez wychodzenia z domu. Szybko i wygodnie zrobią to za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R-Online. Rozwiązanie to jest dostępne za pomocą zaledwie kilku kliknięć i zostało przygotowane przez bank z myślą o osobach, które często dokonują transakcji w e-sklepach czy na aukcjach internetowych. Teraz mogą nie martwić się o swoje zakupy, bo w przypadku nieotrzymania przesyłki lub jej niezgodności z zamówieniem, otrzymają zwrot wartości transakcji do kwoty 10 tys. zł.

To kolejny produkt w ramach naszej „Wymarzonej” oferty, którego konstrukcja na pierwszym miejscu stawia wygodę i bezpieczeństwo klienta. W dobie dynamicznego rozwoju handlu internetowego chcemy dać klientom pewność, że w przypadku kłopotów z dostawcą lub otrzymania wadliwego towaru nic nie stracą. Uważamy, że rozwiązanie poprawiające bezpieczeństwo osób kupujących w sieci może sprzyjać dalszemu wzrostowi popularności wirtualnych zakupów. A to wygodna alternatywa, pozwalająca oszczędzać czas. Dodatkowo, w odróżnieniu od istniejących na rynku ubezpieczeń, składka ubezpieczeniowa nie jest uzależniona od liczby i wartości transakcji. Jej wysokość jest stała i wynosi 2 zł miesięcznie – mówi Iwona Czępińska, Dyrektor ds. Ubezpieczeń w Raiffeisen Polbanku.

Jak działa ubezpieczenie i co powinien zrobić klient korzystający z „Wymarzonych eZakupów”, jeśli nie otrzyma towaru zakupionego na aukcji internetowej lub w e-sklepie albo towar ten będzie niezgodny z opisem?

W takich sytuacjach wystarczy, że klient skontaktuje się z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska i zgłosi problem – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Następnie Centrum Alarmowe skontaktuje się w imieniu klienta z firmą prowadzącą sklep lub aukcję i wyjaśni zaistniałą sytuację. Jeśli w ciągu 14 dni nie uda się sprawy zakończyć pozytywnie, klient może liczyć na odszkodowanie w wysokości odpowiadającej wartości zakupionego towaru – jednak nie wyższej niż suma ubezpieczenia, które wynosi maksymalnie 10 tys. zł.

Nasze ubezpieczenie to wsparcie tych klientów Raiffeisen Polbanku, którzy kupują online i cenią sobie poprawny przebieg całej transakcji zakupu. Tego typu produkty jak „Wymarzone eZakupy” mają duży potencjał rozwoju w Polsce w związku z rosnącą z roku na rok liczbą internautów kupujących w sieci – podkreśla Marcin Zieliński.

Według raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”, wartość rynku e-commerce w Polsce wynosi 36-40 mld zł, a 54% polskich internautów przynajmniej raz robiło zakupy w e-sklepie (wzrost o 4% w stosunku do 2016 r.). Najczęściej kupowane w sieci produkty to: odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty oraz filmy.

ŹRÓDŁORaiffeisen Polbank