Pierwszy w Polsce MIP – GenZet – odkrył swoje karty. To Cashap – mobilna aplikacja, która jest połączeniem metody płatności, marketplace oraz wirtualnej skarbonki. Rozwiązanie jest bezpłatne i już teraz dostępne w Google Play i App Store.
Zasada działania Cashap jest prosta. Użytkownik rejestruje się i przegląda produkty z oferty naszych partnerów, wśród których są znane i ulubione przez młodych ludzi marki. Wybiera swój wymarzony prezent i cel, np. urodziny. A potem zakłada zbiórkę. Może do niej zaprosić znajomych użytkowników lub osoby, do których ma zapisany kontakt w telefonie, rodzinę, kolegów. Do aplikacji ma dostęp rodzic lub opiekun niepełnoletniego dziecka i może kontrolować jego poczynania w Cashap.
Kuba Ochal, CMO, GenZet

Dopasowane zakupy online od ręki
Z punktu widzenia Zetów Cashap to wirtualny portfel, dostęp do limitowanych produktów najlepszych marek i możliwość podejmowania własnych decyzji finansowych. Rodzicom aplikacja zwraca kontrolę nad tym, co kupują i kogo proszą o pieniądze ich dzieci. Jedna i druga strona zyskuje narzędzie edukacji finansowej, a pozbywa się problemu niechcianych i niepotrzebnych prezentów.
Kuba Ochal, CMO, GenZet
Startujemy z tzw. MVP, aby przekonać się w realnym środowisku, w jaki sposób rozwijać nasz produkt.
Kuba Ochal, CMO, GenZet
Polska rewolucja na rynku FinTech
Pomysł na aplikację zrodził się z życia. Moje nastoletnie dzieci miały coraz większe potrzeby, a mi coraz trudniej było trafić w ich gust. Do tego dodajmy moje przekonanie, że samodzielne gospodarowanie pieniędzmi przez dzieci przyspieszy ich edukację finansową oraz sprawi, że szybciej nauczą się właściwej odpowiedzialności w obcowaniu z pieniądzem. Okazało się, że dokładnie takie same spostrzeżenia w tym zakresie mają setki innych rodziców.
Marta Kaleńska-Jaśkiewicz, przewodnicząca Rady Nadzorczej GenZet i pomysłodawczyni aplikacji Cashap