Od 30 kwietnia Plus udostępnia usługę Informatyk, czyli kompleksowe wsparcie informatyczne dla urządzeń w biurze, sklepie lub domu. Nie trzeba już korzystać z kosztownych wizyt serwisowych lub prosić o pomoc zaprzyjaźnionego informatyka. Informatyk to zdalne wsparcie i pomoc w codziennym używaniu sprzętu i oprogramowania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku, również w święta.
Usługa Informatyk została stworzona z myślą o małych i średnich firmach i pomoże rozwiązać każdy problem z komputerem. Zapewnia ona kontakt z wykwalifikowanym zespołem informatyków i obejmuje wsparcie klientów w zakresie takich zagadnień jak na przykład konfiguracja urządzeń typu PC, laptop, tablet, smartfon, rozwiązywanie problemów nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego i podłączonych urządzeń typu urządzenie wielofunkcyjne, drukarka, monitor, myszka oraz wsparcie dla obsługi aplikacji biurowych.
Usługę Informatyk można włączyć:
- dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta sieci Plus pod numer 601102601,
- osobiście w dowolnym punkcie sprzedaży Plusa w całym kraju,
- wysyłając ze swojego telefonu SMSa o treści AKT (PK5) HD1, gdzie (PK5) to PlusKod 5,
- logując się do Plus Online na stronie plus.pl.
Po aktywacji usługi można korzystać z całodobowego numeru Centrum Wsparcia Informatycznego – 33 444 66 47.
Podczas pierwszego połącznia do konta klienta zostaną przypisane trzy sprzęty: komputer stacjonarny PC lub laptop jako sprzęt główny oraz dwa dowolnie wybrane urządzenia dodatkowe, takie jak tablet, smartfon, drukarka, skaner, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne.. Od tej pory każdy zgłoszony problem z oprogramowaniem zostanie rozwiązany telefonicznie lub zdalnie przez specjalistów Centrum Wsparcia Informatycznego.
Koszt usługi Informatyk to 29 zł netto miesięcznie i obejmuje trzykrotne w ciągu miesiąca zdalne wsparcie informatyka.
Więcej informacji na stronie: http://informatyk.ime24.net/
źródło:Polkomtel Sp. z o.o.