Smartfony i sprzęt RTV Samsung są najchętniej polecanymi tego typu urządzeniami w Polsce – to wyniki tegorocznego badania siły marek Superbrands 2018. W ramach plebiscytu produkty Samsung zostały wskazane jako godne zaufania w sumie aż w 5 kategoriach.
Wyróżnienia w ramach tegorocznego badania Superbrands to szczególna nagroda, bo przyznawana jest wyłącznie przez konsumentów. Z roku na rok są oni bardziej świadomi swoich wyborów, a przez to mają większe wymagania co do wybieranych dla siebie i swoich bliskich produktów – komentuje wyniki badania Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska. Wskazanie urządzeń marki Samsung jako najlepszych w tak wielu kategoriach, które obejmują większą część oferty firmy, to dla nas wielki sukces – dodaje.
W ramach badania konsumenckiego realizowanego na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów i uwzględniającego 2 tysiące marek, określane jest zaufanie wobec poszczególnych producentów. Tytuł Superbrands jest dla klientów znakiem, że dana marka jest chętnie polecana przez innych konsumentów i cenią ją oni za jakość produktów. Uczestnicy badania wskazali smartfony i sprzęt RTV Samsung jako najchętniej polecane wśród wszystkich tego typu urządzeń dostępnych na polskim rynku. W kategoriach AGD, komputery i akcesoria, oraz sprzęt foto-video produkty Samsung znalazły się na drugich miejscach.
Od chwili założenia firmy w koreańskim Suwon w 1969 roku Samsung Electronics urosła do rangi lidera w zakresie rozwiązań informatycznych i obecnie posiada ponad 200 oddziałów na całym świecie. Oferowane przez nią wysokiej jakości produkty i usługi, mają przede wszystkim poprawiać komfort i ułatwiać życie ich użytkownikom. W 2017 do sprzedaży wprowadzono między innymi smartfony Galaxy S8, Note8, telewizory QLED i The Frame, czy roboty sprzątające POWERbot VR7000. Firma konsekwentnie też rozszerza listę swoich punktów obsługi klienta – obecnie w kraju znajduje się 19 salonów Samsung Brand Store i blisko 150 autoryzowanych serwisów. W Polsce produkty marki są dostępne od ponad 20 lat i jak potwierdzają wyniki badania Superbrands nieustannie cieszą się zaufaniem konsumentów.