Guard SPA to nowa usługa posprzedażowa firmy Samsung i pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku. Teraz właściciele smartfonów tej marki będą mogli zadbać o swoje urządzenia jak nigdy wcześniej. Oferta obejmuje m.in. weryfikację stanu urządzenia i jego szczelności, optymalizację ustawień a nawet dezynfekcję przy pomocy promieni UV.
Najważniejsza ochrona – obudowa
Większość smartfonów Samsung zaprojektowana jest tak, aby ochronić podzespoły smartfonu przed wodą, a ich wodoszczelność potwierdzona jest specjalnym certyfikatem. Jednak nawet posiadając smartfon odporny na wilgoć, należy mieć na uwadze, że wszelkie upadki i uszkodzenia mechaniczne mogą rozszczelnić obudowę. W ramach Guard SPA serwisanci przeprowadzą specjalny test szczelności dla urządzeń z certyfikatami iP6x, by dać klientom pewność wodoodporności urządzeń.
Chroń się przed bakteriami!
Smartfonów używamy już niemal wszędzie, w tym w miejscach publicznych czy komunikacji miejskiej. Nic zatem dziwnego, że ich obudowy często są siedliskiem wielu bakterii. Pewność stuprocentowej czystości, nawet w zakamarkach smartfonu, zapewnia profesjonalna dezynfekcja za pomocą promieni UV, która wraz z dodatkowym czyszczeniem złącza ładowania wchodzi w skład pakietu Guard SPA.
Liczy się wnętrze
Wysoka wydajność i bezproblemowa praca smartfonów również mają niebagatelne znaczenie, dlatego w ramach Guard SPA, specjaliści firmy Samsung pomogą zsynchronizować urządzenie z chmurą Samsung oraz zoptymalizują jego ustawienia i pamięć za pomocą aplikacji Samsung Members. Ponadto, przeprowadzą specjalistyczne testy wszystkich funkcji smartfonu za pomocą narzędzia Galaxy Diagnostics, by dać użytkownikowi pewność, że działają one bez zarzutu.
Dodatkowym benefitem skorzystania z nowej usługi firmy Samsung jest rabat w wysokości 10% na wybrane akcesoria, takie jak etui czy karty pamięci oraz pomoc w ich dobraniu.
Usługa Guard SPA jest dostępna w serwisach Premium Plaza oraz Expresso, a wkrótce będzie rozszerzona o kolejne placówki oraz sieć Samsung Brand Stores.