200 Punktów Standard ERGO Hestii w całej Polsce!

Klienci oczekują od agentów ubezpieczeniowych profesjonalnego doradztwa w komfortowych warunkach. Taką jakość obsługi ERGO Hestia gwarantuje już w 200 placówkach w całej Polsce.

W Punktach Standard ERGO Hestia gwarantuje swoim klientom przede wszystkim najwyższą jakość obsługi zapewnioną poprzez profesjonalne doradztwo. Ubezpieczyciel stawia na sieć wystandaryzowanych lokali w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Preferowane są lokalizacje w centrach miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych. Dwusetny lokal ERGO Hestii otworzono dziś, 26 czerwca br. na warszawskim Targówku. Docelowo liczba wystandaryzowanych punktów sprzedaży ma wzrosnąć do 400.

Punkty Standard to efekt poszerzania pola współpracy i pogłębiania relacji z agentami ubezpieczeniowymi. To jedno z najważniejszych zadań opisanych w programie Przyjaznego Partnerstwa ERGO Hestii. W ramach programu pośrednicy ubezpieczeniowi mogą liczyć m.in. bogatą ofertę innowacyjnych produktów oraz na wiarygodność budowaną na podstawie wieloletnich relacji wzajemnego zaufania.

– Pierwszy Punkt Standard otworzyliśmy w 2015 roku właśnie w Warszawie i cieszę się, że przy okazji 200. otwarcia tu wracamy. W ciągu 4 lat rozwijania tego projektu agenci współpracujący z nami weszli na kolejny poziom doradztwa ubezpieczeniowego. Potwierdzają to wyniki biznesowe, bo między innymi dzięki Punktom Standard podnieśliśmy jakość naszej sieci sprzedaży. Cały czas dynamicznie rozwijamy tę ideę i zapraszamy do współpracy kolejnych agentówDla agentów Punktów Standard i ich pracowników zarezerwowany jest udział w stworzonej przez nas Szkole Ubezpieczeń ERGO Hestii. Dziś możemy mówić o społeczności, która wzajemnie się od siebie uczy i wspiera. To ważne, ponieważ ostatecznie korzystają na tym klienci – podkreśla Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

W Punktach Standard klienci mają gwarancję wysokiego poziomu obsługi i merytorycznego doradztwa ubezpieczeniowego. Mogą również oczekiwać komfortu, jaki oferuje nowoczesna i przyjazna przestrzeń, zaaranżowana przy współpracy agenta z ERGO Hestią. Ubezpieczyciel wspiera agentów, którzy decydują się na otwarcie Punktu Standard. Już na etapie projektu, poprzez budowę oraz wyposażenie a następnie promocję i prowadzenie agencji, mogą oni liczyć na wsparcie ubezpieczyciela.

– Do programu mogą zgłaszać się wszyscy agenci, którzy chcą rozwijać swój biznes. Zależy nam na zaangażowaniu doradców, którzy są skoncentrowani pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu najwyższej jakości obsługi. Nowoczesność Punktów Standard doskonale współgra z doświadczeniem i marką wypracowaną przez samego agenta – wyjaśnia Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

26 czerwca br. został otworzony 200. Punkt Standard ERGO Hestii prowadzony przez Pawła Ekierta w Warszawie. – Otwarcie własnego Punktu Standard jest dla mnie ważnym podsumowaniem pewnego etapu rozwoju. Jako absolwent projektu ARGO oraz programu iD Doradca prowadzonych przez ERGO Hestię przez długi czas funkcjonowałem w relatywnej strefie komfortu. Dziś otwierając mój własny Punkt Standard wiem już, że to była dobra i konieczna decyzja, aby postawić kolejny krok i rozwijać się dalej – uzasadnia swoją decyzję Paweł Ekiert.

Wraz z otwarciem 200. Punktu Standard rozpoczęto nowy rozdział projektu naznaczony art-brandingiem. W przestrzeniach punktów obsługowych w całej Polsce zawisną zdjęcia Aleksandra Małachowskiego. Domeną jego zdjęć są symetryczne kadry, które pozwalają dostrzec architekturę z zupełnie innej strony. To efekt współpracy z Fundacją Artystycznej Podróży Hestii prowadzącej najbardziej znany program edukacyjny skierowany do młodych polskich artystów.

Exit mobile version