Allianz najsilniejszą marką ubezpieczeniową świata czwarty rok z rzędu

Allianz po raz czwarty zwycięża w rankingu najbardziej wartościowych marek ubezpieczeniowych świata. Według zestawienia Interbrand 2022, wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o rekordowe 23%, do poziomu 18,7 mld dolarów.

W tegorocznym rankingu Allianz należy do 15 globalnych marek, których wartość rośnie najszybciej. W zestawieniu wszystkich analizowanych marek zajmuje 34. miejsce, zdecydowanie wyprzedzając ubezpieczeniową konkurencję.

Siła naszej marki to wskazówka dla klientów, pośredników i pracowników. W niepewnych czasach warto stawiać na mocnego i stabilnego partnera, który zwiększa poczucie bezpieczeństwa – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.

Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku. Jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.

ŹRÓDŁOAllianz