– W czasach pandemii na znaczeniu tracą popularne dotychczas benefity pracownicze takie jak karty sportowe czy bilety do kina. Natomiast coraz większym zainteresowaniem będą cieszyć się programy typu Financial Wellness. To trend, który już od pewnego czasu można zaobserwować w Stanach Zjednoczonych czy Europie Zachodniej. Zakładamy, że w najbliższym czasie pracodawcy jeszcze chętniej zainteresują się tym tematem – mówi Weronika Dejneka, prezes zarządu PZU Cash.
Cash, w prosty i bezpieczny sposób, pomaga zwiększyć bezpieczeństwo finansowe pracowników. Daje im zdalny dostęp do atrakcyjnych produktów, co sprawdza się zwłaszcza wtedy, kiedy pracownik pilnie potrzebuje dodatkowego zastrzyku gotówki.
– Tworząc Cash chcieliśmy zaoferować pracownikom dostęp do dodatkowego, bezpiecznego źródła pieniędzy. Wdrożenie Casha da firmom benefit pracowniczy stanowiący realne wsparcie dla zespołu w tych trudnych czasach. Pierwsze wdrożenia są już za nami, a wkrótce Cash będzie dostępny w kolejnych organizacjach. Nasza oferta jest dostępna nie tylko dla dużych firm, ale również firm średnich czy małych. – dodaje Weronika Dejneka.
Cash pozwala pracownikom łatwo i szybko zaciągać pożyczki bankowe na atrakcyjnych warunkach – zdalnie i bez zbędnych formalności. Przyznane środki można wydać na dowolny cel – remont auta, wakacje, zakup pralki czy inne niespodziewane wydatki. Maksymalna kwota to 50 tysięcy złotych. Pożyczka może być przyznana na okres od 3 do 36 miesięcy. Zespół Cash, zapewnia niezbędne wsparcie przy wdrożeniu platformy, a w trakcie współpracy materiały informacyjne dla pracowników i kompleksowy bieżący serwis. Bardzo istotne jest to, że pracodawca nie ponosi żadnych opłat z tytułu wdrożenia ani udzielania pożyczek pracownikom.
Cash to efekt współpracy PZU i Alior Banku. Po zakończeniu pilotażu w PZU portal Cash został udostępniony dla innych firm. Portal jest cały czas rozwijany i wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności, a także dodatkowe materiały edukacyjne.