Druga odsłona Hestii Corporate Solutions – premiera internetowej platformy Cumulus Evo, nowoczesnego narzędzia sprzedaży i obsługi programów ubezpieczeniowych dla grup zawodowych

Rynkowy debiut platformy Cumulus Evo ERGO Hestia zorganizowała w trzech miastach: Katowicach, Sopocie i Warszawie. Ponad trzystu brokerów i agentów miało okazję szczegółowo poznać mechanizm i funkcjonalność mobilnego narzędzia, które będą mogli wykorzystywać pośrednicy i ich klienci. Grupa ta, to przede wszystkim stowarzyszenia, związki zawodowe czy izby zrzeszające profesjonalistów. Dzięki Cumulus Evo brokerzy i agenci w znacznie prostszy i szybszy sposób będą mogli masowo oferować i obsługiwać programy ubezpieczeniowe stworzone z myślą o konkretnych zawodach i specjalizacjach, takich jak inżynierowie, lekarze, ratownicy medyczni, prawnicy oraz eksperci innych profesji.

– Cumulus Evo to całkowicie nowa, technologicznie zaawansowana platforma, która w sposób radykalny uprości pracę pośrednikom zajmującym się wystawianiem polis OC zawodu, NNW i kosztów leczenia oraz organizacjom, które w imieniu swoich członków negocjują  ofertę ubezpieczeniową – wyjaśnia Kamil Bara, dyrektor Biura Ubezpieczeń Odpowiedzialności Cywilnej ERGO Hestii.    

W ubezpieczeniach obowiązkowych dla grup zawodowych produktem oferowanym przez ubezpieczycieli stał się program, jednolita oferta dla wszystkich członków zrzeszonych w konkretnej organizacji, a nie indywidulanie kierowana oferta dla każdego „zawodowca”. Klientem bezpośrednim ubezpieczyciela jest najczęściej jeden kontrahent (izba zawodowa, stowarzyszenie, związek zawodowy), który spaja grupę i negocjuje warunki z towarzystwem ubezpieczeń w imieniu setek lub tysięcy ubezpieczonych.

ERGO Hestia, rozwijając nową ofertę ubezpieczeń korporacyjnych – Hestia Corporate Solutions – doszła do wniosku, że najefektywniejszy model dystrybucji masowych ubezpieczeń przystosowanych dla potrzeb konkretnych grup zawodowych osiągnie tworząc prostą i intuicyjną platformę internetową.  Takie rozwiązanie pozwala zaoferować zarówno pośrednikom jak i klientom możliwość usprawnienia całego procesu  – od negocjacji warunków ochrony, jej zakresu i ceny aż do zadań związanych z obsługą czy wymianą lub aktualizacją niezbędnych danych i informacji. Eliminacja konieczności bezpośredniego kontaktu, ręcznego wypełniania tradycyjnych druków i formularzy – słowem łatwiejszy dostęp do każdej polisy – w sposób oczywisty nie tylko usprawnia cały proces ale też istotnie ogranicza ryzyko wprowadzenia błędnych danych i co najważniejsze obniża koszty. Bonusem jest też zaoszczędzony czas, który wszystkie zaangażowane strony mogą przeznaczyć na przykład na akwizycję nowych klientów czy zwyczajnie inne zadania.

Z tego względu najefektywniejszą metodą dystrybucji jest elektroniczna platforma, która usprawnia proces komunikacji pomiędzy organizatorem programu i jego adresatami. Łatwiejszy dostęp do polisy obniża koszty obsługi programu (eliminacja ręcznego wystawiania dokumentów, rozliczeń, korespondencji), ale też pozwala skupić się na wdrażaniu i promocji dodatkowych rozwiązań.

ŹRÓDŁOErgo Hestia