Klienci ERGO Hestii najbardziej zadowoleni!

Rzecznik Finansowy opublikował ranking reklamacji pod adresem ubezpieczycieli. Spośród 5 największych towarzystw na rynku klienci ERGO Hestii mieli najmniej powodów do niezadowolenia i złożenia reklamacji.

Najnowszy raport wskazuje, że liczba reklamacji zgłaszanych do Rzecznika Finansowego utrzymuje się na podobnym poziomie do tego sprzed roku. Przez pierwsze trzy kwartały do Rzecznika Finansowego na wszystkich ubezpieczycieli wpłynęło ponad 11,5 tysiąca skarg. Wskaźnik reklamacji jest liczony jako stosunek liczby reklamacji do udziału w rynku ubezpieczeniowym – im niższy wskaźnik, tym mniej powodów do niezadowolenia mają klienci.

ERGO Hestia ruszyła właśnie z kampanią reklamową odnoszącą się do rankingu Rzecznika Finansowego. – Na specjalnie stworzonej stronie internetowej przedstawiamy podstawowe powody, dlaczego nasi klienci są najbardziej zadowoleni – mówi Małgorzata Sztabińska, dyrektor Biura Marketingu ERGO Hestii. Wszyscy, którzy nam zaufali, mają możliwość bezpośredniego kontaktu z jedynym na rynku ubezpieczeniowym Rzecznikiem Klienta. Pod adresemwww.forumidei.ergohestia.pl wspieramy nasz dialog z ubezpieczonymi w ERGO Hestii. Uważnie słuchając uwag naszych klientów wprowadziliśmy ponad 600 usprawnień, a to wszystko sprawia, że jesteśmy blisko tych, dla których pracujemy każdego dnia – dodaje Małgorzata Sztabińska

Proste formy kontaktu i przejrzyste procedury to niewątpliwie nasze atuty – potwierdza Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta ERGO Hestii. Po pierwszych miesiącach pracy widzę, że zgłaszają się do mnie nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, czy potrzebujący przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. To pokazuje, że funkcja opiekuna – concierga będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach. Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta ERGO Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli. Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi „dla zapracowanych”, staje się w Polsce coraz większe – podsumowuje Justyna Szymańska.

Od czerwca 2015 do Rzecznika Klienta ERGO Hestii roku zgłosiło się prawie 1500 osób. Do ich dyspozycji oddaliśmy 4 kanały kontaktu: telefon, formularz kontaktowy, profil w serwisie społecznościowym Facebook oraz czat. Co trzecia sprawa zgłaszana do Rzecznika Klienta rozwiązywana jest w ERGO Hestii jeszcze tego samego dnia, a ponad 60% w terminie do 5 dni.

źródło: Ergohestia