Małpa i Grucha w nowej odsłonie kampanii reklamowej UNIQA

  • Z początkiem marca wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki UNIQA, w której ponownie występuje Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”, a towarzyszy mu Sławomir Sulej, czyli słynny Małpa z „Poranku Kojota”.
  • W reklamie ubezpieczyciel prezentuje pakiet OC z usługą naprawy na miejscu, także w przypadku awarii, holowaniem i autem zastępczym w korzystnej cenie.

Pakiet OC Trzyłała, czyli ubezpieczenie komunikacyjne OC z pakietem dodatkowych korzyści, to motyw przewodni najnowszej kampanii reklamowej UNIQA. Spot ponownie utrzymany jest w konwencji filmowej, która skutecznie buduje obecność marki w świadomości konsumentów. W najnowszym rankingu TOP 10 Improvers przygotowanym przez agencję badawczą Inquiry na podstawie danych YouGov, marka UNIQA znalazła się na 5 miejscu wśród marek, które osiągnęły najwyższy wzrost znajomości reklam wśród konsumentów w stosunku do roku ubiegłego.

W nowej odsłonie kampanii UNIQA w rolach głównych ponownie występuje znany z poprzedniej reklamy duet, czyli Mirosław Zbrojewicz i piesek chihuhua o imieniu Bella, a po raz pierwszy towarzyszy im Sławomir Sulej, który przed laty stworzył kultową kreację Małpy w filmie „Poranek Kojota”.

 Ten format bardzo przypadł do gustu naszym klientom, ale też partnerom biznesowym, którzy doskonale pamiętają Mirosława Zbrojewicza, czyli słynnego Gruchę z „Chłopaki nie płaczą”. Jesteśmy przekonani, że równie ciepło przyjmą towarzyszącego mu w nowej odsłonie naszej reklamy Sławomira Suleja, wspaniałego aktora, który stworzył wiele niezapomnianych ról, w tym kultową Małpę. Naszą reklamę można już oglądać w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w Internecie. Dodatkowo przygotowaliśmy dla sympatyków obu panów krótkie teasery o humorystycznym zabarwieniu – wyjaśnia Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w UNIQA.

W najnowszej reklamie UNIQA zwraca uwagę na korzyści pakietu OC, gdzie oferuje naprawę na miejscu nawet podczas awarii, a jeśli jest to niemożliwe, usługę holowania pojazdu do 75 km od miejsca zdarzenia oraz samochód zastępczy do 48 godzin. A wszystkie korzyści „trzyłała” w atrakcyjnej cenie od 321 zł rocznie.

– To bardzo konkurencyjna oferta na rynku, ponieważ w ramach podstawowego pakietu OC nasi klienci mogą liczyć na pomoc zarówno na miejscu zdarzenia, jak i  w sytuacji, gdy naprawa wymaga zorganizowania pomocy drogowej i holowania. Dzięki samochodowi zastępczemu z kolei zaoszczędzą na kosztach przejazdu taksówkami lub innymi środkami transportu. Osoby, które chciałyby wydłużyć dostępność auta zastępczego lub zwiększyć limit holowania, np. do 200 km albo znieść go zupełnie, mogą to zrobić za dodatkową opłatą, decydując się na jeden z naszych dodatków w wyższych wariantach – zaznacza Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego w UNIQA.

Reżyserem nowej reklamy marki UNIQA jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Arena Media oraz Valuemedia.

ŹRÓDŁOUNIQA