Posłuchaj głosu serca – rusza kampania reklamowa Allianz Polska promująca ubezpieczenia na zdrowie i życie

Dziś rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa Allianz Polska, która promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Jest ona realizowana w internecie ‒ obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

– Chcemy zainspirować Polaków, by jeszcze lepiej zadbali o wspólną przyszłość swoją i bliskich. Miłość i troskę o nich wyrażamy na wiele sposobów, ale częstow natłoku codziennych zajęć odsuwamy na później myśli o ubezpieczeniu swojego życia i zdrowia. Nasz spot pokazuje, że czasem samo życie może wysyłać nam sygnały, a codzienne sytuacje mogą sprawić, że zdecydujemy na ubezpieczenie – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu Market Management w Allianz Polska.

  Motywem przewodnim kampanii jest serce. To zarazem symbol miłości, jak też jeden z najważniejszych organów, który zasługuje na naszą codzienną troskę. Choroby układu krążenia, w tym serca, wciąż pozostają pierwszą przyczyną śmierci Polaków. Warto pamiętać, że możemy im w dużym stopniu zapobiegać dzięki odpowiedniemu stylowi życia. Nasza kampania zachęca, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar i rak, i zapewnić sobie możliwość leczenia za granicą w razie poważnych problemów ze zdrowiem. Odwołujemy się  do głosu serca, aby pobudzić wyobraźnię odbiorców i zainteresować ich naszą ofertą – dodaje Piotr Kochanowski.

Z badania Jak Polki i Polacy dbają o zdrowie, przeprowadzonego przez Norstat Polska na zlecenie Allianz Polska[1] jeszcze przed kampanią, wynika, że niemal połowa Polaków obawia się poważnej choroby – głównie nowotworów oraz chorób układu krążenia, takich jak zawał serca i udar mózgu.
Ubezpieczają się jednak na ich wypadek tylko 3 na 10 osób. Jednocześnie 67% respondentów uważa, że polisa na życie i zdrowie pozwala lepiej zadbać o siebie i bliskich w razie problemów ze zdrowiem.

Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie, który jest najważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń. Jej elementem są działania contentowe, służące edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Allianz w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie, a tym samym wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.

Koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Spot wyprodukowała Flota Filmowa, a wyreżyserował go Marcin Filipek. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja FullSix Media.

[1] Badanie przeprowadzone przez Norstat Polska na zlecenie Allianz Polska we wrześniu 2023 r. na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie kobiet i mężczyzn w wieku 18-60 lat. N=1518. Ankieta CAWI.

Exit mobile version