W ostatnim czasie ceny towarów, usług i nieruchomości znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest określanie wartości posiadanych ruchomości i nieruchomości według aktualnych cen. Nawet jeśli zostały one nabyte dawno temu za cenę niższą niż obecnie. Tylko takie podejście pozwoli na określenie odpowiedniej sumy ubezpieczenia, dzięki czemu wypłacone z polisy pieniądze pozwolą przywrócić nasz dom i mieszkanie do stanu sprzed zdarzenia.
– W PZU zależy nam, żeby klienci posiadali odpowiednią ochronę, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ustalenie wartości mienia oraz dobranie zakresu ubezpieczenia do ich potrzeb. Poczucie bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych wartości w naszym życiu, dlatego klienci szukają ubezpieczenia nieruchomości oraz wyposażenia, i chętnie wybierają wariant ochrony Od Wszystkich Ryzyk. Chroni on majątek zarówno od typowych zdarzeń, np. pożaru, huraganu czy zalania, jak również od tych niespodziewanych sytuacji, np. gdy ptaki zniszczą elewację domu. Oczywiście należy pamiętać, że są zdarzenia, gdzie nasza odpowiedzialność jest ograniczona – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Ubezpieczenie PZU Dom można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u agenta lub w oddziałach PZU w całej Polsce. Eksperci PZU mają duże doświadczenie, dzięki któremu doradzą, jak oszacować wartość mienia i pomogą wybrać najkorzystniejszą ofertę ubezpieczenia.
Oprócz tego, PZU, odpowiadając na potrzeby klientów, zebrał informacje na temat przeglądów technicznych, które należy wykonywać w domu i stworzył przewodnik, w którym klienci znajdą podpowiedzi, co i kiedy należy kontrolować w domach, a także kto może się tego podjąć.
– Temat kontroli technicznych jest niezwykle ważny dla bezpieczeństwa oraz zdrowia mieszkańców domów. Dlatego dzięki przewodnikowi chcemy przypominać i edukować, że systematyczne kontrole są obowiązkowe i mogą one uchronić przed niebezpiecznymi zdarzeniami – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji.
Właśnie ruszyła kampania marketingowa ubezpieczenia, podczas której realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 31 marca.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie: https://www.pzu.pl/kampania/ubezpiecz-dom