PZU startuje z ofertą abonamentów sportowych

Grupa PZU wprowadza na rynek abonamenty PZU Sport. W ramach abonamentu można korzystać z oferty ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Produkt jest obsługiwany w całości online w aplikacji mojePZU, a użytkownik nie musi okazywać karty przy wstępie na trening i inne zajęcia. PZU Sport to benefit pracowniczy oferowany firmom zatrudniających co najmniej 10 osób.

PZU od lat konsekwentnie angażuje się w promocję aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia wśród Polaków. Projekt abonamentów sportowo-rekreacyjnych był przygotowywany od dwóch lat w PZU Pomoc, a dziś jest szeroko wdrażany. PZU Sport ma już umowy z ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Są wśród nich zarówno siłownie, kluby fitness i gimnastyczne, jak i baseny, szkoły tańca, kluby sztuk walki, studia jogi, parki linowe, lodowiska, obiekty ze ściankami wspinaczkowymi, sauny i wiele innych. Liczba obiektów stale się zwiększa – tylko w minionym miesiącu zakontraktowano kolejnych 100.

– To kolejny krok w kierunku tworzenia kompleksowych ekosystemów produktowych i usługowych, co zakłada nowa strategia Grupy PZU. Wykorzystamy nasze możliwości, pomysły i know-how we wszystkich segmentach, w których działamy, by dostarczyć całościowe rozwiązania określonym grupom klientów, np. biznesowi, seniorom czy młodym, chcącym żyć zdrowo i aktywnie. Abonamenty sportowo-rekreacyjne PZU Sport będą naturalnym dopełnieniem oferowanego pracodawcom systemu pozapłacowych benefitów pracowniczych, który obejmuje m.in. pakiety ubezpieczeniowe, opiekę medyczną, tanie pożyczki dla pracowników w portalu PZU Cash. Nasz debiut w segmencie fitness już spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów korporacyjnych. Będziemy systematycznie wzbogacać PZU Sport o nowe funkcje i możliwości – mówi prezes PZU dr Beata Kozłowska-Chyła.

Na obecnym etapie PZU Sport to benefit, który finansują lub współfinansują swoim pracownikom pracodawcy. Oferta jest konkurencyjna cenowo, a koszt abonamentu dla pracownika zależy od wielkości firmy i poziomu dofinasowania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Pracodawcy mogą wybrać dwa warianty – karnet open, dający wstęp na wszystkie obiekty i rodzaje zajęć, albo pakiet ekonomiczny, który można dowolnie konfigurować pod względem liczby wejść, rodzajów zajęć lub lokalizacji wybranych obiektów. Pracownicy mogą wykupić usługę również dla osoby towarzyszącej i dzieci. Co istotne w dobie pandemii, klienci otrzymują również możliwość zawieszenia opłat w przypadku wprowadzenia lockdownu.

– Wiemy jak klienci cenią swój czas i czego oczekują, dlatego postawiliśmy na maksymalnie proste narzędzie i intuicyjny system obsługi, zarówno dla pracodawców, jak i użytkowników PZU Sport. Cała komunikacja odbywa się online, co nie jest dziś standardem na rynku.  Firmom oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu narzędzia i administrowaniu nim – wskazuje Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc, które jest operatorem PZU Sport.

Korzystanie z obiektów i zajęć w ramach PZU Sport jest wyjątkowo łatwe i wygodne. Cały proces jest w pełni cyfrowy i zajmuje nie więcej niż 10 sekund. Nie trzeba mieć fizycznej karty – wystarczy aplikacja mojePZU, w której znajduje się m.in. rozbudowany moduł sportowy. Po wybraniu interesującej nas aktywności i miejsca, system automatycznie generuje kod, który pokazujemy przy wejściu do obiektu sportowego. W aplikacji mojePZU będzie zamieszczone zdjęcie użytkownika, dzięki czemu klient nie musi okazywać dowodu tożsamości w recepcji obiektu.

Dodatkowo użytkownicy abonamentu PZU Sport będą mieć dostęp do ofert partnerów PZU, m.in. zniżek na sprzęt i odzież sportową, produkty i usługi dietetyczne oraz inne.

Pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferty PZU Sport dla swoich pracowników, mogą się zgłaszać przez formularz informacyjny dostępny na stronie sport.pzu.pl lub infolinię pod numerem 22 505 15 62.

ŹRÓDŁOPZU