PZU wspiera zwycięzcę „The Voice Kids”

The Voice Kids III trzecia edycja sezon trzeci final live nagroda PZU Tomaz Kammel MAciej Maciejczak
Już dziś na kanale VEVO premiera teledysku Marcina Maciejczaka do piosenki „Deszcz i bez”. Młody artysta jest zwycięzcą ostatniej edycji programu telewizyjnego TVP2 „The Voice Kids”. Nagranie singla i teledysku ufundował PZU, który był sponsorem programu.

Czternastolatek z Bartochowa zachwycił widzów „The Voice Kids” pięknym głosem i dużą wrażliwością. Marcin Meciejczak zwyciężył plebiscyt PZU – na stronie internetowej programu widzowie oddali na niego aż 57 791 głosów. Nagrodę, 30 tysięcy złotych, młody artysta przekazał na rzecz uzdolnionych muzycznie niepełnosprawnych dzieci z Fundacji Nuta Nadziei

PZU ufundował także Marcinowi nagranie singla „Deszcz i bez” oraz teledysku do tej piosenki. Nad całością czuwali profesjonalni twórcy z branży muzycznej. W wywiadzie dla Polskiego Radia Marcin powiedział, że chce tworzyć muzykę w stylu dark popu, i że dobrze czuje się w nostalgicznych klimatach.

– Cieszymy, że możemy wspierać utalentowanych młodych ludzi. Wierzę, że nagroda, którą ufundował PZU, pomoże Marcinowi rozwinąć skrzydła w branży muzycznej. Dzięki programom takim jak „The Voice Kids” uzdolnione dzieci mogą podążać za swoimi marzeniami i rozwijać talent. Życzę Marcinowi i wszystkim uczestnikom programu wytrwałości i dalszych sukcesów – mówi Anna Janiczek, Dyrektor Zarządzająca ds. Marketingu i Relacji z Klientem.

Teledysk Marcina Maciejczaka ukazuje się po dwóch tygodniach od premiery singla „Deszcz i bez”. Nastolatek miał okazję przy nim pracować z doświadczonymi twórcami. Teledysk wyreżyserował Łukasz Zabłocki, odpowiedzialny m.in. za reżyserię teledysków Natalii Nykiel, Otsochodzi, Pezeta i Kamp. Muzykę skomponował Ashley Hicklin, brytyjski muzyk i producent, który współpracował z Laną Del Rey, a także Martin Brammer, angielski kompozytor znany ze współpracy m.in. z Jamesem Bayem, Johnem Newmanem, czy Ellą Eyre. Słowa piosenki napisał Michał Majak współpracujący z Natalią Nykiel.

PZU był sponsorem popularnego talent show „The Voice Kids” już po raz trzeci. To właśnie w tym programie debiutowały polskie zwyciężczynie dziecięcej Eurowizji – Roksana Węgiel i Viki Gabor. Finał ostatniej edycji ściągnął przed telewizory aż cztery miliony widzów, w głosowaniu wzięło udział 600 tysięcy internautów. PZU ufundował nagrodę w konkursie, a także zadbał o dobre samopoczucie młodych artystów. W strefie relaksu, które PZU urządził obok studia, młodzi ludzie mogli się wyciszyć i odpocząć przed występem.

Exit mobile version