• W październiku startuje nowa edycja Akademii Mieszkalnictwa UNIQA
  • Celem jest edukacja i prewencja klientów
  • W planie są spotkania z ekspertami z różnych obszarów
  • Pierwsza edycja Akademii zaskoczyła frekwencją
  • Program wpisał się w stałe działania UNIQA

UNIQA, jako lider w ubezpieczaniu zasobów spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, chce dzielić się wiedzą z klientami i partnerami biznesowymi. W lutym rozpoczęła nowy program pod hasłem Akademia Mieszkalnictwa UNIQA skierowany do klientów. To cykl bezpłatnych szkoleń o tematyce ubezpieczeniowej dla klientów korporacyjnych z sektora mieszkalnictwa: pracowników spółdzielni mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, wspólnot majątkowych oraz innych partnerów UNIQA, w tym brokerów. Szkolenia odbywają się w formie transmisji online prowadzonych „na żywo” przez ekspertów, z możliwością bezpośredniego zadawania pytań przez uczestników na czacie.

Spotkania prowadzą specjaliści rynku ubezpieczeń i mieszkaniowego. Wśród prelegentów są pracownicy UNIQA oraz eksperci zewnętrzni. UNIQA dzieli się wiedzą i doświadczeniem, omawia podstawy prawne, obowiązujące regulacje i przykłady praktyczne. Nie bez znaczenia jest też dbałość o relacje i dobrą współpracę z rynkiem spółdzielczym i mieszkaniowym.

– Zależało nam na zmniejszeniu dystansu pomiędzy klientem a ubezpieczycielem. Na możliwości wytłumaczenia często trudnych dla klientów zagadnień z codziennej praktyki UNIQA oraz doświadczeń samych klientów. W szkoleniach wykorzystujemy element interakcji z klientem poprzez ankiety za pośrednictwem których wcześniej można kierować pytania lub przesyłać przykłady do omówienia. Dzięki temu zakres spotkania jest jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb odbiorców – mówi Emilia Głowacka, menedżerka Zespołu Wsparcia Biznesu i Procesów, UNIQA.

W premierowej edycji odbyło się 10 szkoleń, które spotkały się z pozytywnym odbiorem uczestników. W trakcie szkoleń, udało się stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń i wspólnego poszukiwania najlepszych rozwiązań.

 Liczne pytania ze strony uczestników pokazały, że zaproponowane tematy są dla nich interesujące. Do tego zaskoczyła nas wysoka frekwencja. W każdym szkoleniu brało udział średnio 300 uczestników. Pomysł organizowania szkoleń dla klientów okazał się trafiony. Nie zwalniamy i szykujemy kolejne spotkania. Akademia na stałe wpisała się w nasze działania. Planujemy już wiosenny program – mówi Emilia Głowacka, menedżer Zespołu Wsparcia Biznesu i Procesów, UNIQA.

W ramach jesiennej edycji Akademii Mieszkalnictwa UNIQA odbędą się szkolenia online:

  • 18 października – Likwidacja szkód majątkowych w praktyce
  • 3 listopada – Ubezpieczenia UNIQA dla Mieszkalnictwa. Mocne strony i przewagi oferty
  • 22 listopada – Suma ubezpieczenia i właściwa wycena wartości nieruchomości w praktyce. Ważne aspekty likwidacji technicznej
  • 7 grudnia – Likwidacja szkód osobowych w praktyce

ŹRÓDŁOUNIQA Polska