UBEZPIECZENIE KUPI NAM ROBOT. Market ubezpieczeniowy w serwisie bm.pl

1 lipca 2015 bm.pl, internetowy robot finansowy, udostępnił użytkownikom market ubezpieczeń online. Rozwiązanie to spółka Blue Finance (należąca do grupy Blue Media) udostępnia obecnie klientom za pośrednictwem ponad 20 instytucji finansowych. W serwisie bm.pl zakup ubezpieczenia będzie dodatkowo zautomatyzowany. Robot zapamięta raz podane dane konieczne do zakupu polisy i przy powtórnym zakupie uzupełni je automatycznie.

Serwis bm.pl to robot, który automatyzuje finansowe obowiązki. Dotychczasowa funkcjonalność pozwalająca na automatyczne wykonywanie płatności za rachunki została poszerzona o możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego online.

– Market ubezpieczeń online to sprawdzone rozwiązanie, które Blue Finance oferuje instytucjom finansowym – bankom komercyjnym i spółdzielczym oraz instytucjom pośrednictwa finansowego. W serwisach partnerów aplikacja ta działa z powodzeniem od 2009 roku. Z myślą o automatyzacji nudnych i powtarzalnych czynności serwis bm.pl umożliwia zapamiętywanie danych potrzebnych do zakupu polisy. Teraz numer PESEL, datę i miejsce urodzenia wystarczy wpisać tylko raz. Przy kolejnym zakupie serwis automatycznie uzupełni pola, które np. w przypadku zmiany adresu będziemy mogli edytować – mówi Anna Maraś, koordynatorka projektu bm.pl w Blue Media.

Przed zakupem ubezpieczenia użytkownicy będą oczywiście mogli porównywać oferty pod kątem ceny i zakresu ochrony. Obecnie poprzez bm.pl swoje polisy oferuje 8 Towarzystw Ubezpieczeniowych: AXA, Concordia, Europa, Inter, Signal Iduna, Uniqa, Warta oraz You Can Drive. Serwis bm.pl pozwala także na rozszerzenie zakresu ochrony o ubezpieczenie bagażu, ubezpieczenie od chorób przewlekłych, OC czy assistance samochodowy.

Wprowadzenie możliwości zakupu ubezpieczeń to kolejny etap rozwoju bm.pl, robota finansowego, który został udostępniony użytkownikom w kwietniu 2015 roku. Do końca 2015 roku planowane są kolejne wdrożenia, które pozwolą coraz większej liczbie Polaków na bezkarne zapominanie o płatnościach.

źródlo: Blue Media