Urszula Krzyżanowska- Piękoś- Wiceprezes  Zarządu

Świadomość od czego zależy zadowolenie Klienta pozwala Nam – Pracownikom Alior Banku na tworzenie przyjaznego miejsca, w którym Klient nie tylko korzysta z usług bankowych, ale również buduje długotrwałe relacje.

Nasi Doradcy wiedzą, jak ważna jest efektywna komunikacja, odpowiednia edukacja Klienta oraz zadbanie o komfort i dyskrecję rozmowy.

Te wszystkie działania sprawiają, że Klienci czują, że jesteśmy tu dla Nich i zawsze służymy pomocą. Nieustannie zmieniamy się i dopasowujemy do oczekiwań oraz potrzeb naszych Klientów, kwestionujemy Status Quo i stawiamy poprzeczkę coraz wyżej. Działamy zespołowo a to, jak widać przynosi efekty.

Marek Wasilewski- Dyrektor Departamentu Sprzedaży

Kluczowym zadaniem jakie stawiają przed nami Klienci jest zarówno wysoki poziom obsługi, jak również wysoka jakość oferowanych produktów. Produkty bankowe można przygotować i odpowiednio sparametryzować pod rzeczywiste potrzeby Klienta, czego dobrym przykładem może być ostatnio bardzo popularne Konto „Jakże Osobiste” dostępne w Naszym Banku. O wiele trudniej jest natomiast zapewnić wysoką jakość obsługi.

Zadowolenie Klientów jest bowiem kategorią bardzo subiektywną, w dokonywanych w tym zakresie ocenach. Po wielu próbach ujednolicenia i wypracowania standardów obsługi Klienta w Alior Banku, które miały zapewnić odpowiednią jakość, doszliśmy do wniosku, że niezbędna jest przede wszystkim zmiana myślenia o Kliencie i Jego potrzebach. Priorytetem stała się dla nas właściwa atmosfera, swoboda prowadzonych rozmów i wyjście poza szablony.

Współczesny Klient oczekuje profesjonalizmu podczas rozmowy z Bankierem, sprawności obsługi, która zapewni oszczędność czasu Naszych Klientów. Kluczowe znaczenie ma także zapewnienie lepszej integracji i komunikacji pomiędzy poszczególnymi kanałami obsługi czyli Oddziałów, infolinii, przyjaznej i nowoczesnej platformy internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Należy również zwrócić uwagę na to, że niezależnie od tego, jak dobrych i sprawnych mamy menadżerów, to zaangażowanie całego Zespołu Alior Banku jest kluczowe dla podniesienia jakości obsługi. Nasza codzienność to łączenie profesjonalnej, etycznej i opartej na klasycznych zasadach obsługi Klienta z innowacyjnością i zwinnością cyfrowego buntownika. Nie przypadkowo towarzyszy nam hasło Alior Bank. Wyższa Kultura. Bank Nowości

Joanna Jabłońska-Białowąs- Dyrektor Departamentu Relacji z Klientem

„…bo każda, kolejna podróż zawsze zaczyna się ponownie od pierwszego kroku”, Ten cytat przypomina o pokorze i odzwierciedla obraną, aliorową drogę do budowania najlepszych, najbardziej pożądanych oraz absolutnie wygodnych doświadczeń dla naszych klientów w ramach strategii Cyfrowego Buntownika. Bardzo nam zależy aby w tak dynamicznych technologicznie oraz kulturowo czasach, przeprowadzić naszych klientów ze świata tradycyjnego do cyfrowego w sposób po prostu oczekiwany, przyjazny i bezpieczny. Chcemy wyróżniać się przede wszystkim jakością , a ona budowana jest dzisiaj na „ autostradzie” pełnej wyzwań. Tylko codzienna praca całego zespołu, wszystkich pracowników Alior Banku prowadzi do zadowolenia Klienta i podążania za nim zarówno w sposób dyskretny jak i pozytywnie zaskakujący. Największą nagrodą dla nas Aliorowców jest polecanie naszych rozwiązań swoim przyjaciołom, rodzinie, znajomym zarówno w kontekście prywatnym jak i zawodowym. O tym jest nasz wysiłek. Postawiliśmy na wartości. Jedną z nich jest zespołowość dzięki, której ta wspólna podróż pozwala nam tworzyć bankowość relacyjną czyli długotrwałą i stawiającą Naszych Klientów zawsze na pierwszym miejscu”.