Aplikacja mobilna banku Santander Bank Polska S.A. pomaga w zarządzaniu finansami i ułatwia codzienne życie – dzięki niej możliwość zrobienia przelewu, także na telefon i kupienia biletu komunikacji miejskiej jest zawsze pod ręką. A Santander mobile potrafi jeszcze więcej…
w aplikacji można wziąć kredyt, limit, kartę kredytową. Można także założyć konto i wykupić ubezpieczenie (turystyczne i OC/ AC). Można także płacić telefonem…A my wciąż ulepszamy jej funkcjonalność.
Aplikacja Santander mobile ma już ponad 1,2 mln aktywnych użytkowników, którzy chętnie wykonują w niej transakcje (prawie 19 mln transakcji w Q3 2019, wzrost 85% r/r). Liczna jest też grupa użytkowników mobile only – 590 tys. w Q3 2019 (wzrost 31% r/r).
W ciągu ostatniego roku postawiliśmy przede wszystkim na usprawnienia. Chcieliśmy, aby aplikacja była jeszcze prostsza, a korzystanie z niej wygodniejsze. Nasi użytkownicy to docenili – SAT NET dla aplikacji wzrósł o 9 punktów, do poziomu 71. W 2019 roku do aplikacji wprowadziliśmy kilka zmian i usprawnień, aby jeszcze lepiej odpowiadała potrzebom i zwyczajom naszych klientów.
Przede wszystkim zmieniliśmy najważniejszy ekran aplikacji – Twoje produkty. Teraz wszystkie produkty są w jednym miejscu, pogrupowane. Można nimi łatwo zarządzać z poziomu jednego ekranu. Na pulpicie pojawiają się tylko te produkty, które użytkownik ma. Z wyjątkiem lokat i kart – te są widoczne niezależnie od tego, czy użytkownik ma lokatę czy kartę. Po kliknięciu w każdy produkt wyświetla się menu z listą czynności, które można wykonać z danym produktem. Przeprojektowaliśmy także zakładkę zarządzania kartami, aby użytkownicy mogli z jednego miejsca zastrzec i zablokować kartę, ustawić limity, włączyć i wyłączyć kartę mobilną. Zmieniliśmy wygląd zakładki, poprawiliśmy też układ treści. Teraz nazywa się ona „Karty i płatności mobilne” (Android) lub „Karty” (iOS).
Wiemy, jak ważne są informacje dla naszych klientów. Dlatego dodaliśmy możliwość konfigurowania powiadomień (np. o przelewach) otrzymywanych w formie push. Użytkownik może wybrać, o czym chce być przez nas informowany w ten sposób oraz w jakich godzinach. Spośród interesujących go informacji może wybrać między innymi: wpływ na konto, spadek salda poniżej 0 złotych, wzrost salda powyżej 0 złotych, płatność kartą, itd.
Ponieważ coraz większą grupę naszych klientów stanowią osoby rosyjskojęzyczne, zadbaliśmy o ich wygodę dostarczając rosyjską wersję językową aplikacji. Połączyliśmy także profile indywidualne i firmowe w taki sposób, że użytkownik, który jest jednocześnie klientem indywidualnym i firmowym, może wygodnie przełączać się między tymi profilami, bez konieczności ponownego logowania się do aplikacji mobilnej. No i… Dodaliśmy możliwość ustawienia własnego loginu do aplikacji mobilnej. Teraz klient może wybrać nazwę, jaką chce.