BANK PEKAO S.A.

Monika Musiejewska – Dyrektor Oddziału

Sochaczew, ul. 1 Maja 19


Jaka jest droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”?

Droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce” jest nieustanną pracą całego zespołu.  Najważniejsza jest świadomość, że niemożliwy  jest rozwój biznesu bez dostarczenia jakości na najwyższym poziomie.

Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi?

Pierwsze wrażenie jest kluczowe, stąd też wszyscy pracownicy całą swoją uwagę skupiają na obserwacji sali obsługi. W proces zarządzania kolejką zaangażowana jestem osobiście wraz z Kierownikiem Zespołu. Staramy się, aby każdy klient już od wejścia był zaopiekowany i przekierowany do właściwego stanowiska.

Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pani o ich rozwój i motywację?

Systematycznie podnosimy swoje kompetencje z zakresu wiedzy merytorycznej, jak i Standardów Obsługi Klienta. Kluczowe jest wsłuchiwanie się w głos klienta, aby umiejętnie odpowiadać na jego potrzeby. Dążymy do tego, aby każdy doradca kompleksowo przeprowadził proces obsługi.

Największą motywacją dla nas wszystkich jest zadowolenie klienta i jego pozytywna opinia.

W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami?

W trakcie rozmów z klientami na bieżąco staramy się pozyskiwać opinię na temat współpracy. Wyznacza ona dla nas kierunek działań –  albo stanowi inspirację albo wyznacza obszary do poprawy.

Jak radzą sobie Państwo z obsługą klientów w różnym wieku,  uwzględniając ich zróżnicowane potrzeby i przyzwyczajenia?

Wiek rzeczywiście determinuje potrzeby i przyzwyczajenia  klientów. Podchodzimy do tego z dużą czujnością i szacunkiem. Mamy wielu klientów w starszym wieku i dopasowujemy się do ich oczekiwań, ale też sukcesywnie próbujemy ich otwierać na zmieniające się narzędzia, które znacznie mogą im ułatwić codzienne funkcjonowanie.

Klienci młodzi chcą być obsłużeni szybko, najlepiej zdalnie – do tego również jesteśmy przygotowani poprzez aktywne promowanie i wykorzystywanie bankowości mobilnej.

W jaki sposób placówka angażuje się w lokalną społeczność? Czy jest to element, który wpływa na pozytywny odbiór przez klientów?

Uczestniczyliśmy w wydarzeniach lokalnych – w targach, akcjach promocyjnych, wydarzeniach sportowych, zajęciach edukacyjnych, wolontariacie.

Jednak nasza obecność w lokalnej społeczności rozwija się przede wszystkim poprzez identyfikację marki Żubra z jak najwyższą jakością dostarczanych usług. Dzięki temu jesteśmy pozytywnie postrzegani i polecani w rodzinach, wśród sąsiadów, kontrahentów i przyjaciół.

Co  najbardziej cenią Państwo u swoich klientów?

Klient jest dla nas największą wartością – jego zadowolenie, pozytywna opinia, polecenie. Najbardziej cenimy sobie fakt, że klient podejmując swoje decyzje finansowe, uwzględnia nas jako partnera, który go przez to przeprowadzi.

Exit mobile version