W kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” oceniono 13 banków, w których zrealizowano 5 fal badania poświęconych różnym produktom z oferty w segmencie klienta indywidualnego dla różnych grup wiekowych.
Tematyka rozmów była taka sama jak w ubiegłym roku. Klienci mieli zapytania dotyczące:
- obsługi serwisowej posiadanych już produktów (1. fala – klienci z istniejącą relacją),
- rachunków dla dzieci i nastolatków (2. fala),
- otwarcia relacji z nowym, młodym klientem w zakresie konta i karty kredytowej (3. fala),
- nawiązania relacji z klientem w średnim wieku, zainteresowanym rachunkiem i limitem kredytowym (4. fala),
- oszczędności, o które pytali seniorzy (5. fala).
Tytuł Instytucji Roku w tej kategorii przyznano, jeśli wynik banku w ujęciu rocznym przekroczył 80%. Projekt był skupiony na budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta podczas kontaktu z bankiem. Satysfakcja była oceniana w obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta i banku. W każdej fali klient odwiedzał wszystkie banki, dzięki czemu możliwe było dokonanie oceny porównawczej. Łącznie w ciągu roku wykonano 650 wizyt w placówkach.