e-Prawnik – konsultacje prawne online dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego

W marcu 2019 r. PKO Bank Polski wdrożył kolejne rozwiązanie dla małych i średnich firm, ułatwiające im prowadzenie biznesu. e-Prawnik to narzędzie opracowane przez startup TuPrawnik, które pozwala firmom na szybką, kompleksową i całkowicie zdalną konsultację prawną u jednego z wielu specjalistów. e-Prawnik razem z innymi rozwiązaniami tworzy kompleksowy ekosystem usług dodatkowych dla MSP.

– W PKO Banku Polskim wiemy jak pomóc przedsiębiorcom zarządzać biznesem, dostarczając usługi dodatkowe, które pozwalają zaoszczędzić czas. Naszym celem jest ułatwienie i uproszczenie przedsiębiorcom prowadzenia działalności gospodarczej. Usługi dodatkowe są dostępne za pośrednictwem bankowości elektronicznej i strony internetowej dla klientów z segmentu mniejszych firm. Wpisują się w scenariusz digitalizacji, zarówno oferty banku, jak i otoczenia gospodarczego, w którym funkcjonują nasi klienci – podkreśla Łukasz Czech, z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Obsługa prawna od ręki

Narzędzie opracowane przez startup TuPrawnik i dostosowane do potrzeb klientów banku pozwala firmom na szybką, kompleksową i całkowicie zdalną konsultację prawną u jednego z wielu specjalistów z rozmaitych obszarów prawa, takich jak m.in. prawo pracy, prawo gospodarcze, prawo spółek, prawo cywilne, prawo podatkowe. Narzędzie e-Prawnik pomaga w krótkim czasie znaleźć prawnika, który wykona zleconą usługę prawną za z góry ustaloną cenę. Korzystając z platformy online, klient otrzymuje oferty pomocy prawnej od prawników z najlepiej dopasowanymi specjalizacjami, z których może wybrać jedną, najbardziej odpowiadającą jego potrzebom.

Jak skorzystać z szybkiej konsultacji prawnej?

– należy wejść na stronę TuPrawnik.pl

– korzystając z formularza należy krótko opisać swoją sprawę i podać dane kontaktowe (telefon, email)

– kontakt ze strony prawnika nastąpi w ciągu kilku godzin, najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia złożenia zlecenia.

W przypadku bardziej skomplikowanych spraw np. wymagających analizy dokumentów, po uzupełnieniu formularza sprawa zostaje wysłana prosto do prawników, którzy odpowiedzą na zapytanie ofertami. Informacje są poufne i udostępniane jedynie wybranym prawnikom.

Rozwiązanie pomaga mniejszym firmom przełamywać bariery wzrostu. Jak pokazują analizy, przepisy i otoczenie prawne stanowią bowiem jedną z istotnych barier w rozwoju firm. Brak łatwego dostępu do wiedzy z zakresu obowiązujących regulacji zmusza wielu małych przedsiębiorców do korzystania z obsługi prawnej oferowanej przez podmioty zewnętrzne.

Więcej informacji na temat usługi e-Prawnik znaleźć można na stronie internetowej: www.pkobp.pl/e-prawnik.

e-Prawnik to obok e-Księgowości, Asystenta firmowego, e-Sklepu i e-Windykacji rozwiązanie tworzące kompleksowy ekosystem usług wspierających prowadzenie firmy samodzielnie, z poziomu serwisu transakcyjnego iPKO. PKO Bank Polski nieustannie pracuje nad wdrażaniem nowych usług dla klientów. Działający od września 2018 roku Asystent firmowy umożliwia wgląd do kluczowych danych: przepływy na koncie, koszty i przychody działalności, a dzięki połączeniu z kalendarzem zdarzeń i spotkań przypomina m.in.: o konieczności opłacenia ZUS, czy złożenia deklaracji VAT. Natomiast przedsiębiorcy, którzy planują rozpoczęcie sprzedaży na szerszą skalę w internecie mogą skorzystać z gotowych szablonów e-Sklepu lub stworzyć witrynę według własnego projektu. Ta platforma jest zintegrowana ze wszystkimi największymi systemami płatności internetowych, a także z wieloma firmami przewozowymi i kurierskimi. Z kolei e-Windykacja to narzędzie opracowane przez startup Vindicat, które pozwala na zapobieganie zatorom płatniczym i efektywne odzyskiwanie należności z niezapłaconych faktur.

Exit mobile version