Lubin, ul. Sikorskiego 20
Jaka jest droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”?
Wyróżnienie i tytuł „Najlepszej placówki bankowej w Polsce” to dla nas bardzo duże wyróżnienie oraz wspaniała nagroda za zaangażowanie w pracę. Nasza droga do sukcesu to zbiór zasad, które wspólnie określiliśmy jako ważne i kluczowe w procesie obsługi klienta. Fundamentem tych zasad jest zespół, który wykonuje swoją pracę z pasją i zaangażowaniem. Wspólnie dbamy o to, aby klient czuł się dobrze w naszym miejscu spotkań, żeby wiedział, że jest obsługiwany przez eksperta w danym temacie i otrzyma optymalne rozwiązanie, które odpowiada na jego potrzeby. Naszym celem jest tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów, ponieważ wierzymy, że dzięki temu będą zadowoleni i będą nas polecać znajomym i rodzinie.
Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi?
Uważam, że rozwiązaniem, które zdecydowanie nam pomaga w tworzeniu pozytywnego pierwszego wrażenia zaraz po wejściu do placówki jest umiejscowienie stanowiska witającego zaraz przy drzwiach wejściowych – dzięki temu każdy klient, który wchodzi do oddziału jest zawsze zauważony i przywitany.
Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pani o ich rozwój i motywację?
Uważam, że mocna stroną mojego zespołu w Lubinie jest postawa proaktywna w obsłudze klienta, to wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom, a niejednokrotnie ich wyprzedzanie. W naszym miejscu spotkań, mamy dużo stałych i lojalnych klientów – a to zasługa wieloletnich pracowników, którzy budują długotrwałe relacje z klientami.
Jestem menadżerem tego zespołu od wielu lat. Wiem, co dla kogo jest ważne i co go motywuje, wiem także o każdej sytuacji, która może powodować spadki motywacji, ale dzięki temu mogę reagować na bieżąco – to jest nasz klucz do sukcesu.
W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami?
Informacja zwrotna od naszych klientów jest dla mnie osobiście bardzo ważna. Korzystam ze wszystkich dostępnych narzędzi w banku, aby móc zapoznać się z informacją zwrotną dotyczącą obsługi. Zachęcam pracowników mojego zespołu, aby aktywnie pozyskiwali informacje zwrotne od klientów. Dzięki temu wiemy na bieżąco, które obszary wymagają poprawy i możemy szybko reagować.
Jak radzą sobie Państwo z obsługą klientów w różnym wieku, uwzględniając ich zróżnicowane potrzeby i przyzwyczajenia?
To czym kierujemy się w codziennej pracy to empatia – ona jest wyznacznikiem w naszej codziennej pracy. Dopasowujemy się do klientów, staramy się odpowiadać na ich potrzeby – nasi klienci to doceniają.
W jaki sposób placówka angażuje się w lokalną społeczność? Czy jest to element, który wpływa na pozytywny odbiór przez klientów?
Jako pracownicy aktywnie bierzemy udział w wolontariatach z edukacji finansowej dla najmłodszych w naszym mieście. Odwiedzamy placówki edukacyjne, gdzie prowadzimy lekcje z edukacji finansowej dla dzieci.
Cyklicznie także wspieramy Fundację zajmującą się opieką nad bezdomnymi zwierzętami w Lubinie. Fundacja może liczyć na nasze wsparcie kilka razy w roku.
Te aktywności wynikają z naszej chęci pomocy i cieszymy się, że możemy angażować się na rzecz lokalnych społeczności.
Co najbardziej cenią Państwo u swoich klientów?
U naszych klientów cenimy przed wszystkim lojalność. Doceniamy także to, że dzięki naszemu wsparciu stają się digitalowi oraz korzystają z nowych, cyfrowych rozwiązań finansowych.