Charakterystyka działania
Długoletnia ogólnopolska kampania społeczna na rzecz poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach. W ramach akcji firma edukuje w zakresie prawidłowego poruszania się po autostradach, uczy zasad udzielania pierwszej pomocy, buduje świadomość społeczną, angażując dorosłych i dzieci. W związku z pandemią, w 2020 roku działania obejmowały aktywności na stronie internetowej kampanii oraz mediach społecznościowych.
Okres realizacji działania, zasięg, grupa docelowa, efekty.
Kampania jest realizowana z myślą o dzieciach i dorosłych.
Od 2018 w ramach kampanii:
– udział w wydarzeniach w ramach akcji wzięło 21 400 osób
– rozdano 567 000 materiałów edukacyjnych
– przeszkolono 14 600 osób z zasad udzielania pierwszej pomocy,
– przekazano 6 defibrylatorów w różnych miastach.
Więcej informacji: https://bezpiecznaautostrada.pl/