SANTANDER BANK POLSKA

Agata Zamłyńska, dyrektor oddziału

Warszawa, ul. Kasprowicza 119a


Jaka jest droga do sukcesu „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”?

Sukces naszej placówki opiera się na dwóch filarach: pełnym zaangażowaniu doradców oraz nieustannym skupieniu się na potrzebach klienta. Najwyższa jakość obsługi jest więc nie tylko czymś wypracowanym, ale również zakorzenionym w DNA zespołu.

Jakie działania zostały podjęte, aby zapewnić klientom pozytywne pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do placówki? Czy wdrożono np. system kolejkowy lub inne rozwiązania zwiększające komfort i bezpieczeństwo obsługi?

Priorytetem oddziału jest to, aby każdy klient czuł się komfortowo już od momentu przekroczenia progu placówki. Stworzyliśmy przyjazną, pełną serdeczności atmosferę, w której wszyscy mogą liczyć na profesjonalną obsługę.

Jakie cechy i umiejętności są szczególnie cenione u Doradców obsługujących klientów w Państwa placówce? W jaki sposób dba Pani o ich rozwój i motywację?

W naszym zespole ceni się przede wszystkim profesjonalizm, rzetelność oraz empatię. To fundamenty, na których budujemy relacje z klientami. Przywiązujemy też dużą wagę do kultury pracy, wzajemnego motywowania i wspierania się. To moim zdaniem najlepsza droga do rozwoju i sukcesu.

W jaki sposób pozyskują Państwo informacje zwrotne od swoich klientów na temat jakości obsługi w placówce? Jak wygląda praca z takimi opiniami? 

Przywiązujemy bardzo dużą wagę do opinii naszych klientów. Każda rozmowa, ale również komentarz internetowy stanowi dla nas istotne źródło informacji. Dzięki takim wskazówkom możemy na bieżąco się zmieniać i reagować na potrzeby klientów.

Jak radzą sobie Państwo z obsługą klientów w różnym wieku,  uwzględniając ich zróżnicowane potrzeby i przyzwyczajenia?

Recepta jest prosta. Naszym celem jest indywidualne, pełne zrozumienia podejście do każdego klienta, bez względu na jego wiek, doświadczenie czy przyzwyczajenia. Jako zróżnicowany zespół, potrafimy dostosować się do ludzi z każdego pokolenia, zarówno młodszych jak i starszych.

W jaki sposób placówka angażuje się w lokalną społeczność? Czy jest to element, który wpływa na pozytywny odbiór przez klientów?

Aktywne angażowanie się w życie lokalnej społeczności jest dla nas czymś naturalnym. W zeszłym roku wsparliśmy Fundację Państwa Supron w organizacji Mazowieckiej Olimpiady Przedszkolaków – pierwszej tego typu inicjatywy w Polsce. Dodatkowo, z myślą o naszych klientach, zorganizowaliśmy świąteczną akcję Fabryka Świętego Mikołaja. Takimi działaniami budujemy relacje, zacieśniając więzi na poziomie nie tylko biznesowym.

Co  najbardziej cenią Państwo u swoich klientów?

Każdy klient to dla nas unikalna historia. Cenimy ich lojalność, otwartość i zaufanie, które budujemy przez lata. To różnorodność potrzeb naszych klientów oraz ich indywidualne potrzeby nadają naszej pracy prawdziwy sens, wypełniając ją pasją i zaangażowaniem. Dla nas klient to nie tylko osoba korzystająca z usług bankowych, ale prawdziwy partner, który nieustannie inspiruje nas do doskonalenia i poszukiwania nowych dróg rozwoju.

Exit mobile version