Nawet największym szczęściarzom nie wszystko uchodzi na sucho. Zalanie mieszkania, pożar, zwarcie instalacji elektrycznej. Tego nie da się przewidzieć, dlatego warto być ubezpieczonym. Już za 159 złotych rocznie polisa PZU Dom gwarantuje szeroki zakres ochrony majątku, a dodatkowo pakiet usług assistance zapewni szybką pomoc fachowców w przypadku awarii w domu. Kampania marketingowa ubezpieczenia PZU Dom rusza 20 maja.
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Pożar, uderzenie pioruna, zalanie mieszkania. W jednej chwili można stracić dorobek całego życia dlatego warto się ubezpieczyć. Polisa PZU Dom zapewni odszkodowanie za zniszczone mienie, na przykład za nasze nowe meble czy ulubiony sprzęt elektroniczny. Ponadto gwarantuje, że w przypadku nagłej awarii dostaniemy szybką i niezawodną pomoc fachowca. To właśnie pokazuje film, który jest częścią kampanii marketingowej PZU Dom. Widzowie mogą w nim zobaczyć hydraulika, który odwiedza rodzinę by naprawić pęknięty wężyk w pralce czy elektryka, wymieniającego spalone w wyniku przepięcia gniazdko.
– Bezpieczeństwo i spokój naszych klientów są dla nas najważniejsze. Polisa PZU Dom już w podstawowym pakiecie gwarantuje bardzo szeroki zakres ochrony majątku oraz szybką pomoc fachowca w ramach ubezpieczenia assistance. Dodatkowo w wariancie Od Wszystkich Ryzyk zapewniamy naszym klientom ochronę nawet w najbardziej nietypowych sytuacjach np. gdy wskutek przerwy w dostawie prądu zepsują się produkty przechowywane w lodówce lub podczas remontu w mieszkaniu sąsiada z naszej ściany odpadnie tynk – zapewnia Paweł Żmudzki, dyrektor ds. ubezpieczeń majątkowych w PZU.
W ramach polisy PZU Dom ubezpieczeniem mogą być objęte nie tylko dom, mieszkanie czy wyposażenie nieruchomości, ale również infrastruktura posesji np. ogrodzenie, grille murowane, czy rośliny ogrodowe. Pakiet PZU Dom daje również możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń chroniących domowników np. gdy ulegniemy nieszczęśliwemu wypadkowi podczas jazdy na rowerze (ub. NNW) lub gdy wyrządzimy nieumyślnie komuś szkodę np. gdy wózkiem sklepowym uszkodzimy zaparkowany samochód pod hipermarketem. Coraz większą popularnością cieszy się również ubezpieczenie ochrony prawnej, z którego można skorzystać, jeżeli potrzebujemy porady lub interwencji prawnika np. w sytuacji, kiedy pojawią się kłopoty ze zwrotem towaru w ramach gwarancji.
– Często przypominamy sobie o ubezpieczeniu domu dopiero w czasie nagłych zmian pogodowych – takich jak podtopienia czy huragany. Mamy nadzieję, że wzrośnie świadomość społeczna, tak by Polak był mądry przed, a nie po szkodzie. Już za 159 złotych mamy gwarancje, że nasz dom czy mieszkanie są pod dobrą opieką – mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU.
Kampania marketingowa ubezpieczenia PZU Dom skierowana jest przede wszystkim do osób nieubezpieczonych, ale również do tych, którzy ubezpieczają już swój majątek lecz szukają najkorzystniejszej oferty. Kampania startuje 20 maja i potrwa do 31 lipca br. Prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Uniwersal McCann.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony dom.pzu.pl. Za jej przygotowanie odpowiada K2 Internet, a K2 Media wspiera kampanię w ramach działań performance.