KREDYT GOTÓWKOWY ZEWSZĄD DOSTĘPNY Z Golec uOrkiestra W BANKU ZACHODNIM WBK

1 października br. Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię promującą kredyt gotówkowy. Jej bohaterami są bracia wraz z zespołem Golec uOrkiestra, którzy w spotach reklamowych zaprezentują, jak łatwo i szybko można wziąć kredyt gotówkowy w oddziale banku, przez infolinię czy aplikację mobilną. Zachęcają również udziału w loterii, w której do wygrania są samochody BMW serii 1.

– O zaproszeniu do współpracy Golec uOrkiestra zadecydowały trzy zmienne: muzyczny format, który bank przyjął w swej komunikacji, osobowość wykonawców oraz grupa docelowa. Komunikację kredytów gotówkowych kierujemy do szerokiej grupy docelowej, dlatego zaprosiliśmy do współpracy jeden z najpopularniejszych i najbardziej lubianych polskich zespołów – podkreśla Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu Banku Zachodniego WBK. Szczególnie istotny jest fakt, że stylu i brzmienia Golec uOrkiestra nie da się pomylić z nikim innym. Chcemy, aby podobnie było z ofertą Banku Zachodniego WBK. Stąd prezentując kredyt gotówkowy nie komunikujemy tym razem wysokości oprocentowania, ale takie cechy jak np. zewsząd dostępność tj. Internet, infolinia, aplikacja mobilna czy oddział – dodaje Artur Sikora.

W najnowszej kampanii Banku Zachodniego WBK powstały dwa spoty. W obu bracia Golcowie wykonują swój wielki przebój „Ściernisko” w nowej aranżacji i z nowymi tekstami. I tak pierwszy spot – wizerunkowy, przedstawia kredyt gotówkowy jako produkt dostępny w różnych kanałach (Internet, infolinia, aplikacja mobilna, oddział). Natomiast drugi spot produktowy pokazuje, jak szybko i łatwo wziąć kredyt gotówkowy dzięki maksymalnie uproszczonym procedurom. W obu spotach komunikowana jest również loteria. Można wziąć w niej udział ubezpieczając swoje zobowiązanie. Do wygrania jest jeden z trzech samochodów BMW serii 1 i sto nagród po 1000 zł.

Kampania marketingowa kredytu gotówkowego z udziałem braci z zespołu Golec uOrkiestra oraz związane z nią promocje będą prowadzone w TV, Internecie, radiu, kinie i prasie oraz w oddziałach Banku, w okresie od 1 października do 31 grudnia 2015 roku. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: agencja kreatywna RED8 Advertising oraz dom produkcyjny Propeller. Reżyserem spotów jest Łukasz  Kośmicki.

źródło: Bank Zachodni WBK